Jon-d Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Noen som kjenner til en bedre mp3 spiller enn den innebygde på Nokia 6280? Når jeg hører på lydbøker er det ofte lange kapitler, og når jeg avslutter midt i et er det så tungvint å måtte huske hvor jeg var og "spole" seg frem dit når jeg skal fortsette... Hadde vært fint med en funksjon som fortsetter der man slapp slik som på MP3 spilleren min og f.eks bilstereoen. Jon Endret 7. juli 2006 av Jon-d Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Noen som kjenner til en bedre mp3 spiller enn den innebygde på Nokia 6280? Når jeg hører på lydbøker er det ofte lange kapitler, og når jeg avslutter midt i et er det så tungvint å måtte huske hvor jeg var og "spole" seg frem dit når jeg skal fortsette... Hadde vært fint med en funksjon som fortsetter der man slapp slik som på MP3 spilleren min og f.eks bilstereoen. Jon 6449544[/snapback] KJøp deg en mp3 spiller vis det er viktig med kvalitet på mp3 delen...mye bedre enn de fleste mobiler selv om man sikkert kan det på noe få mobiler...som en Walkman ellr N91 ellr no;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå