Oracel Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tok dette bildet for hånd rett etter et tordenvær hjemme på Sandane. Tok 9-10 bilder og stitchet dem sammen til et panorama med Autostitch. Jeg har croppet og fjernet litt støy i Gimp. Er relativt fornøyd med resultatet selv, men kunne ønsket meg litt mer dramatikk, og litt mer detaljer på de mørke områdene. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Dette er et kjempemotiv med potensiale. Her er det etter min mening litt for mye 'tomme' flater, men i området hvor sola går gjennom og treffer neset ser jeg et godt bilde. Om orginalen er stor eller om du hadde hatt tele ville jeg tatt et slikt utsnitt. Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 flott landskap, men litt kjedelig komposisjon.. veldig bra beskjæring, ragamuffin! blir mye mer spennende med en gang Lenke til kommentar
DjN9o Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Veldig vakkert bilde! Dette likte jeg! Men synes ragamuffins bilde skapte enda mer stemning, da kommer det helt essensielle frem i bilde. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Bildet er bra ja. Muligens kunne utsnittet som ragamuffin laget tatt med noe mer av midten av bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå