Pug Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Etter at jeg kjørte symantec's program for å fjerne/sjekke om jeg hadde Bugbear, forsvant den den "tingen" på start menyen som skjuler inaktive ikoner. Har prøvd å ta av og på inaktive ikoner innpå egenskaper, men den komemr ikke tilbake... Hva kan jeg gjøre for å få den tilbake? [ Denne Melding var redigert av: Pug på 2002-10-16 15:34 ] Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Ingen som har peiling?? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Hjelp!! Nå har adresselinja på IE 6.0 forsvunnet!!! Jeg prøvde å slå den av, for så å slå den på igjen når den forsvant, men ingenting skjer. Det er bare et grått hjørne på verktøylinjen, der set står "Adresse"... Men ingen adresselinje!!! Trenger litt hjlp her, dette begynner å bli skummelt. :sad: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 ta backup med EN GANG!! og legg inn windows på nytt Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Ta backup med en gang? Hvordan? Har ikke noe ordentlig virusprog, men skal kjøpe NaV 2003 nå. Hva er det verste som kan skje? Harddisken slettes? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Prøv å bruk system restore, og sett den tilbake til før det skjedde. Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Prøv å bruk system restore, og sett den tilbake til før det skjedde. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Nå er alt normalt igjen. Fiksa adresselinja, og da kom inakive ikoner tilbake også, helt av seg selv, etter en runde med CS... Rart. Vet ikke om printeren fortsatt klikker litt... Men, hvordan tar jeg system restore? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Start-> Programmer-> Tilbehør-> Systemverktøy-> Systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 MOHAHAHA Nothing can stopp me..... MOHAHAHAH :D:D du kan jo altids bare formatere hele sjiten. burde vel funke:D Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 MEN, nå som adresselinja og inaktive ikoner knappen er tilbake, har jeg noe å bekymre meg for? Var det bare ustabilitet i XP? Har ikke instaler SP 1 ennå, fordi jeg er ikke sikker på hvordan jeg tar sikkerhetskopi av systemet... Hvordan tar jeg det? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Hvordan tar jeg sikkerhetskopi? Er det noe mer jeg burde gjøre, selv om adresselinja og inaktive ikoner er kommet tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå