Jomzen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Screamer Radio er et helt gratis webradioprogram, som lar deg lytte til et utall radiostasjoner fra hele verden, i god kvalitet. Du også ta opp radiosendingene. Les mer Lenke til kommentar
Merolen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I den sammenheng burde folk sjekke ut Pandora. Dette er en webradio hvor du velger en sang eller artist og så spiller den liknende musikk. Perfekt måte å oppdage ny musikk i den sjangeren du liker. Dette er et prosjekt hvor noen folka har sittet i seks år og kategorisert 200000 sanger og 10000 artister. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nesten som Last.fm, da, bare at der er det brukerne selv som definerer relasjonene selv ved å si hva de liker og ikke liker. Men dette programmet, det står at man kan ta opp fra radio. Kan man legge inn at den skal ta opp gjevnlig på et bestemt tidspunkt? Altså hvis man har et favorittprogram man vil ha med seg hver dag? Lenke til kommentar
Ashmantle Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nesten som Last.fm, da, bare at der er det brukerne selv som definerer relasjonene selv ved å si hva de liker og ikke liker. Men dette programmet, det står at man kan ta opp fra radio. Kan man legge inn at den skal ta opp gjevnlig på et bestemt tidspunkt? Altså hvis man har et favorittprogram man vil ha med seg hver dag? 6449467[/snapback] Nei, du må nok trykke manuelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 http://www.pandora.com sier ikke mer. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Synes det blir bedre og bedre tjenester for slike ting som nettradio. TV er vel neste arena som kan forenkles litt. Noen som har tips om like gode nett-TV løsninger? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hei.. Dette måtte jo prøves siden jeg hører på Nettradio 24/7.... Virket låvende, særlig når den deler opp sangene selv om at går i ett på Radioen BTW: http://213.251.190.160:5000 (Y) Endret 7. juli 2006 av tbend Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 I den sammenheng burde folk sjekke ut Pandora.Dette er en webradio hvor du velger en sang eller artist og så spiller den liknende musikk. Perfekt måte å oppdage ny musikk i den sjangeren du liker. Dette er et prosjekt hvor noen folka har sittet i seks år og kategorisert 200000 sanger og 10000 artister. 6449402[/snapback] testa pandora nettopp, det var genialt! takkar! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er mange som ikkje er så glad i at ordet "genialt" blir ofte brukt, men når eg skal beskrive Pandora er genialt det ordet som fell best, kjempegreier. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg er inne på Pandora nå. Skal det virkelig ta lang tid før den finner musikken? Eller er det slik at jeg må lage en ny bruker? Edit: Det gikk nå. Endret 7. juli 2006 av onyX Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg er inne på Pandora nå. Skal det virkelig ta lang tid før den finner musikken? Eller er det slik at jeg må lage en ny bruker? 6450355[/snapback] Skreiv inn artist. fekk noken demosanger så var det berre å registrere seg og den speler heile tid...men var litt "trangt" design. men bortsett frå det er det ingenting å utsette på den Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 det med opptak var jo drit bra rett og slett! Lenke til kommentar
leonid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Selv har jeg brukt både Pandora og Last.FM. I dag bruker jeg Pandora fra tid til annen, men jeg må si at jeg har mye mer sansen for Last.FM. For å legge diskusjonen død om hvilken av dem som er best kan jeg anbefale PandoraFM. PandoraFM sender data fra Pandora til Last.fm. Lenke til kommentar
djmgs Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Utrolig bra program! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå