eel Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tror promping må være min fetish uten å ha fundert så mye på trådstarters problemstilling. Lite gir meg så mye glede som å presse ut en real bønne til rett tid. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har ikke funnet min enda... eller så har jeg ikke en. Noe som er svært sannsynlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Min fetish er attention-whores, jeg tenner altså på trådstarter 6453545[/snapback] Oioioioi! Hvor bor du sa du? *winkwink Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Vet ikke hvor redd jeg ble jeg men. Anyway så var det ment som en spøk, som høyst sannsynlig hørtes bedre ut inni hodet mitt. Men hvis du er keen på beef innviterer jeg gjerne til grillparty Ha en fin dag Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fancy briller faktisk Og "stockings" eller hva det heter. De høye sokkene Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Å se jenter kaste opp. Jeg mener det alvorlig. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Clerion, kan du utdype? Liker du å bare sitte og se på de? Kanskje se at de smelter? Sutte/suge på de? Endret 8. juli 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har alltid hatt våte drømmer om å begå et rituelt offermord med sløv såpekopp - gjerne gjerne på fire transseksuelle overvektige nazi-tåsugere. Eller ikke... Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Clerion, kan du utdype?Liker du å bare sitte og se på de? Kanskje se at de smelter? Sutte/suge på de? 6455998[/snapback] Hehe, isbiter i kontakt med hud Ikke nøøøødvendighvis på meg^^ Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Å se jenter kaste opp. Jeg mener det alvorlig. 6454504[/snapback] Sært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå