Solid Edge Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Skal bestille ny PC og lurte mest på hvilket av Disse skjermkortene jeg burde velge... ikke de store forskjellene på de....noen har HDTV ut og andre ikke og noen har VGA ut hva med kvaliteten.... er det noen forskjell der (regner vel med et), får og si det enkelt: hvilken produsent er best?? :!: Endret 8. juli 2006 av Delta_progeny Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Mistenker at det er lite trafikk på forumet for tiden Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Selv er jeg en stor fan av å velge det billigste da kortene stort sett er like i både design og kjøleløsning. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Velg det billiste du, i praksis er jo alle kortene like. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Kjøp Sapphire ikke at det er noe forskjell annet en utsene på kjøleren. men syntes sapphire har fetere kort. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg leste en test der alle XTX-kortene var med - Sapphire vant Sapphire vant tom. mot TOXIC-versjonen i noen tilfeller. (Tror muligens det var i overklokket tilstand.) Så gå for Sapphire du, ser igrunn på det som det sikre valget innen ATI. F.eks. Sapphire Radeon X800 slår Powercolor Radeon X800GT/GTO Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ja Sapphire kortet er fantastisk bra og yter meget godt. Her har du en roundup fra Anandtech Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 da går jeg får sapphire...100 kr ekstra er ikke så mye. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det må jo sies at de 3 kortene GECUBE, Sapphire og HIS yter helt likt uklokka i denne testen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå