Bleach Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) God dag! Noen som vet om et bra sett med pc høytalere for max 1500,-? Er veldig gla i å høre på musikk å spille.. Så, jo bedre høytalere besto bedre. Viktig at settet har en fin å god lyd, med en god sub Endret 7. juli 2006 av Bleach Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 God morgen Skal du ha surround eller stero? Hvis du bruker det mest til musikk er kanskje et 2,1 sett å anbefale. Du har da Stero anlegg: Klipsch Creativ Megaworks Herman/Kardon Logitech Jeg anbefaler deg Creativ Megaworks eller Klipsch! Surround anlegg: Creative Tror dette er et ok anlegg, men ikke noe mer enn det. Logitech X-620 Spiller greit! Dyre alternativer: Creative Megaworks 5.1 THX Bose 2.1 Har ikke prøvd detta Bose anlegget. Men prøvd mange andre Bose anlegg, og jeg kan love deg aldri skuffa meg! Logitech Z-5500 THX Disse har jeg selv, blitt ødelagt nå av en merkelig grunn. Logitech har jo brukpar kvalitet. Og det er svær få som er borti problemer med dette settet. Disse koster 2300kr, og er utrolig bra i forhold til pris! Den har dekoder, 10" Subwoofer, trådløs fjernkontroll, Thx godkjent osv. Anbefales! Klipsch Pro media 5.1 Utrolig bra! Men vanskelig å få tak i på nettet, samt litt dyrt. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sitter selv med et Logitech Z-2300 som jeg kan anbefalle på det sterkeste Fett til spilling og musikk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har selv logitech z-2300, veldig billig og bra høytalere, for mye for pengene, (Samme gjør man jo med store broren z-5500, men de koster jo litt mer da) Ingene av de er noe dårlig kjøp... Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Har selv Logitech X-530 som jeg synes er helt greie til den prisen god og kraftig lyd. Kjøpte i går et 2.1 anlegg som er litt lettere å ta med hjem fra hybelen JBL Creature 2 som også er helt kurrante høytalere. ingen vriknapp på lyd du bare legger fingern på +/- knappen. kan også stille bass/treble slik at lyden blir slik du vil. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Evt er også Logitech Z-4et godt kjøp. Linken er riktignok til z-4i, som er den hvite utgangen. Settet kan ikke helt måle seg med z-2300, men det er et godt sett under der igjen Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 For å si det sånn ville jeg soleklart godt for Megaworks 2,1.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå