ElBarto Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) (beklager hvis jeg har postet dette på feil sted, da må gjerne en moderator flytte temaet.) Da jeg var på tur for en ukes tid siden, hadde jeg et digitalt kamera og Nintendo DS i sekken. Selvfølgerlig så hadde jeg også en shampoflaske som fant det for godt å helle alt sitt innhold utover mine dyrebare duppeditter. De vil nå ikke funke lenger. =( Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få fikset problemet? Hjelper det å skylle dem godt med vann, og så la det stå å tørke en god stund. Eller gjør dette bare ting vondt værre? Setter pris på hjelp og tips. Mvh ElBarto Endret 7. juli 2006 av ElBarto Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (beklager hvis jeg har postet dette på feil sted, da må gjerne en moderator flytte temaet.) Da jeg var på tur for en ukes tid siden, hadde jeg et digitalt kamera og Nintendo DS i sekken. Selvfølgerlig så hadde jeg også en shampoflaske som fant det for godt å helle alt sitt innhold utover mine dyrebare duppeditter. De vil nå ikke funke lenger. =( Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få fikset problemet? Hjelper det å skylle dem godt med vann, og så la det stå å tørke en god stund. Eller gjør dette bare ting vondt værre? Setter pris på hjelp og tips. Mvh ElBarto 6448994[/snapback] Skyld den ikke med vann ihvertfall. Du kan prøve å kanskje tørke av den litt (ihvertfall såpen), evt. bruke hårføneren til moren din elns. La den stå i 2/3 døgn, for å være sikker. Ikke prøv å starte noen av elementene uten at de er tørket skikkelig, dette kan trolig skade elementene for godt. Så din eneste sjangse er hvis du lar de tørke, og se om de fungerer fortsatt. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 heeeeh jeg ville nå si skyll den fort som faen etter å ha tatt ut batteriene. samme skal man gjøre med ting som faller i saltvann for å passe på at det ikke korroderer (noe som skjer jævlig fort) Deretter skal tingene ligge å tørke i laaaang lang tid, eller sett ovnen på 40 grader (bare pass på at det ikke blir for varmt) Men shampo har en rar konsistens så jeg vet ikke om den gjør no skade, eller om det er lett å få det ut igjen. Men husk, alt er på eget ansvar! har selv gjort det med noen mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå