theFFS Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hei. Jeg har en Nokia N80 med firmware; V 3.0617.0.6 03-05-2006 RM-92 Nokia N80 (03) Jeg får verken koblet til mitt usikrede hjemmenettverk (3com) eller mitt jobbnettverk (Cisco - WPA/TSK) På 3com-nettverket (usikret) er det ikke noe problem og se og koble til nettet, men når jeg forsøker å surfe, sier den til slutt at den ikke får svar fra 3com'en. Andre trådløse enheter fungerer på denne. På jobbnettverket (Cisco - WPA/TSK) er det skjult SSID. Dette er definert, samt riktig nøkkel og riktig accesspunkt er satt inn. Forsøker jeg å koble opp, står den bare å jobber. Andre enheter, inkludert mobiltlf'er/pda'er fungerer på dette nettet. Tips? Endret 7. juli 2006 av theFFS Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvordan går du fram for å koble deg til netverket? Har du prøvd å lage et WLAN tilgangpunkt? Sikker på at routeren støtter b/g standarden? Lenke til kommentar
theFFS Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 Dette problemet løste seg faktisk av seg selv.. Når man jobber support, er ikke det noe særlig ideèlt, men hva faen; nå fungerer det iallefall. Og ja Symbian_Pro, jeg laget ett WLAN-tilgangspunkt, startet en forespørsel mot wap.vg.no og så at den forsøkte å koble opp. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå