Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hva med edderkopper og slikt da? Mange av de som kommer inn vinduet, men de klatrer vel ikke opp i den greia? Takk for link Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg bor i kjelleren. Her er det kjølig hele tiden. Temperatur nå: 19 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Temperatur i skrivende stund: 31 Maks registrert temp: 35 Bosted: Kolbotn Sola forsvinner fra vindu kl: Still here Evt vifter/kjøling på rommet: Et vindu på fult oppe(vært lukket frem til nå) og en liten bordvifte Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Temp: Inne: 29,8 grader MAX: 30,9grader MIN: 14,1grader Ute: 26, 7 grader MAX: 41, 8grader MIN: - 2, 1grader Bosted: Koppang (hybel) Sola blir vel borte ca 6 fra vinduet mitt^^ Endret 7. juli 2006 av Clerion Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) samma prob her, rommet er på toppen av huset. blir som et jævla drivhus med skrå takvinduer som jeg ikke kan dekke til. har til sammens 7 vinduer + dør til balkong. om jeg åpner alle sammen på fult er det fortsatt for varmt til å sove når det er vindstille og 26 ish grader ute om dagen. håpløst Endret 7. juli 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 samma prob her, rommet er på toppen av huset. blir som et jævla drivhus med skrå takvinduer som jeg ikke kan dekke til. har til sammens 7 vinduer + dør til balkong. om jeg åpner alle sammen på fult er det fortsatt for varmt til å sove når det er vindstille og 26 ish grader ute om dagen. håpløst 6451353[/snapback] Her er nesten hele veggen (selvfølgelig mot solsiden)Dekket av vinduer^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Temperatur i skrivende stund: Utrolig nok ikke så mye, men det er jo overskya da, pleier å være rundt 30. Maks registrert temp: 36 Bosted: Østerås, Bærum (NEI! Er ikke soss! ) Sola forsvinner fra vindu kl: 6 Evt vifter/kjøling på rommet: 3 vinduer (halve ene veggen) Får jeg sove?: Hvis jeg legger meg kl 01, sovner jeg kanskje kl 4-5 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Noen i Lørenskog eller omegn som er kompetent i regndans? Jeg vil gjerne sove godt i natt for en gangs skyld, og litt regn som kan kjøle været hadde vært fint. På forhånd takk. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Den "naturlige" temperaturen på rommet mitt, selv på de varmeste dagene, er max 18 grader. Men, når man har på datamaskinen og stereoanlegget stiller saken seg noe annerledes. Til tider kan det nok bli nærmere 30 grader. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Yes! Har blitt ganske kjølig ute nå! Lufter for full pupp her nå. Oh sweet chill. Skal bli godt å sove i natt. Dette kvalifiserer nesten til å bli postet i Gledesutbruddsforumet. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ganske kaldt her inne nå, 25 grader Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Temperatur i skrivende stund: ca 30C, standard temperatur Maks registrert temp: 32 Bosted: Elverum Sola forsvinner fra vindu kl: 13 Evt vifter/kjøling på rommet: 1 vindu og 1 bordvifte Får jeg sove?: Så lenge det ikke er noe varming på vannsenga ja. Det er forresten ikke noe gøy å bade i pøl av svette hver dag Bor på loft, så all varme kommer opp hit :\ Endret 7. juli 2006 av arthoz Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Temp i skrivende stund: ca 27C. Maks registrert temp: ca 35C. Lavest registrert temp: ca 14C. Temp ute nå: ca 14C. Bosted: Stord Sola forsvinner fra vindu kl: ca 20-21(sola kommer ikke utenfor før ca 17:00 utenfor vinduet mitt). Får jeg sove: Ikke akkuratt den beste søvnen kan en si:P Ganske varm når jeg våkner også. Endret 7. juli 2006 av snoop dogg Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Nåværende temperatur: 25 Max: 31 Men syns ikke vi skal klage nå som godværet endelig er her:D Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Temperatur i skrivende stund: ikke målt, men tipper det går fra 24-30 Maks registrert temp: sikkert 35+ Bosted: Oslo Sola forsvinner fra vindu kl: avhengig av hvilket vindu, går ned når sola forsvinner Evt vifter/kjøling på rommet: 11 vinduer, 4 på soverommet. Vifte i stua Får jeg sove?: Får sove, men det kan ta litt tid om det er veldig varmt Bor forøvrig i 1. etasje i blokk, og har 2 innekatter. Er med andre ord ytterst lite lufting med unntak av et kjøkkenvindu som står bittelitt oppe 24/7. For øyeblikket er det også 3 fulle tørkestativ med klær i stua, så det er jo skikkelig go'luft der og... varmt og fuktig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Ikkje over 20 grader, ventilasjon (Les: Åpe vindauga) funker fett, men så har det ikkje vært så varmt i dag heller. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nåværende temperatur: 25Max: 31 Men syns ikke vi skal klage nå som godværet endelig er her:D 6453066[/snapback] Når man får heteslag av å sitte inne så Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er så hot her pga. meg. *Lesegihjel* :!: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hehe 50 grader med vifta på fult ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hva med edderkopper og slikt da? Mange av de som kommer inn vinduet, men de klatrer vel ikke opp i den greia? Takk for link 6451112[/snapback] Jeg har aldri funnet krypdyr som edderkopper i den. Nærmeste jeg har funnet er gresshoppe. Eddiene hjelper jo også til med å ta fluene da. Måtte bruke permetrin ekstra rundt alle listene, dør- og vinduskarmene på rommet her. Litt kjedelig å våkne av at det er massevis av små maur som kryper rundt over hele seg når en ligger i senga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå