thinkdifferent Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Heisann! Jeg skal ha meg nytt kamera, og har kommet frem til at jeg vil ha Canon, men er åpen for andre forslag. Jeg urer på hvilken av modellene til Canon som er best av: PowerShot A610 PowerShot A620 Leste noe om at det er smartest å velge PowerShot A610, pga. mer megapixel gir ,er støy? Vil ikke 7mpx egentlig være bedre enn 5? Takker for svar ... Vennlig hilsen Truls Endret 7. juli 2006 av Trussl Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Ikke meninga å mase på noen måte, men vil helst få bestilt kameraet til uka, så kan noen vennlige sjeler hjelper meg? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er mulig at ingen her har erfaring med disse modellene, men jeg tror ikke storebroren har noe mer støy, selv om det har flere mp. Du vinner sikkert mye annet også for pengene du betaler. Er det ingen andre forskjeller på kameraene enn de to ekstra mp, så ville jeg kanskje valgt den med 5mp. Hvis noen har noe fornuftig å si om forskjellen på disse modellene, så får de rette på meg. Uansett er det en populær serie, som skal gi god bildekvalitet for pengene. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Det ble A620 til slutt. Tror jeg kommer til å bli fornøyd med det.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Har ikke så mye erfaring med disse kameraene, men jeg tror du får god valuta for pengene. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Var å hentet kamera i dag, og er storfornøyd:D Eneste minuset med det, var at det virket litt "plastikaktig" bak ved LCD skjermen... Det produserer fine bilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå