RSy Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg har to maskiner på ADSL via en smc-ruter. Finnes det noe programvare eller annen mulighet for å bremse/fordele linjekapasiteten?? RSy Lenke til kommentar
ponke Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nei. Og et raskt søk hadde gitt deg samme svar. Skal sammenfatte noen svarene som det florerer av: -Nei, ikke med vanlig programvare og routeren. -Du må ha en Linux router med trafficshaping. (Betyr at den "former" trafikken. Det går med Linux kjernen. -Prøv Slackware Håper det var enkelt nok. [ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-10-15 21:10 ] Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Nei, det er desverre ikke mulig slik som du har oppsettet ditt :sad: Jeg har tilsvarende oppsett, og har insett at det ikke er muligheter for dette. (Er løsning å sette opp et system med f.eks. en linux basert router, men det blir for mye klatt for mitt vedkommende) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå