FVEE75 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Lurer litt på hva folk har av levrandør og diverse synspunkter mellom disse nett-levrandørene. Selv har jeg bluecom og har hatt dem i 6 år. Er kjempe fornøyd. Vurderte nextgentel i en periode, men kom aldrig igjennom til kundeservice/salg, så da ga jeg pokker. Sjekket også bredbåndsguiden, og de ringte meg opp etter noen minutter og fortalte meg at jeg burde fortsette å være hos Bluecom. Dette endte med at jeg oppgraderte linja til adsl2 10000/1000. Ting som gjør meg til en fornøyd kundehos Bluecom: * God pris * God service * Du får den linja du betaler for (i mitt tilfelle ihvertfall) Andre som har innspill?? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Heisann, Jeg er en av de som har hatt blandet erfaring med Nextgentel og kun positiv erfaring med Ventelo Bluecom. Fikk installert Nextgentel i oktober 2001 og NGT rotet litt med dato for installasjon og så utsending av router. Etter det fungerte alt til jeg skulle flytte. Avtalte flyttedato i god tid (2mnd) før og linja ble tatt ned til avtalt tid. Så var det å få den opp på ny plass. Etter 2mnd med problemer som ingen linje, totalt feil hastighet, så ingen linje etc, sa jeg opp hele shiten og ringte Bluecom. De avtalte levering i midten av januar 2006 og jeg syntes det var knall. Så fikk jeg ny dato, slutten av desember. Fikk vite at jeg kom kun til å bli fakturert fra avtalt installasjonsdato, som var i midten av Januar. Nesten 1 mnd med gratis 10Mbit/1Mbit, samme som du har. Vet flere har delt min erfaring med NGT. Jeg (og du) har hatt god erfaring med Bluecom, enkelte som har hatt problemer med Bluecom også. Endret 7. juli 2006 av johneinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå