mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 red-bull + sprit "wohoo" tar opp hjerterytmen samtidig som den går ned Lenke til kommentar
akarno Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er nok ulovlig bare fordi det er "kult" å drikke Redbull. Det er mye mer attraktivt for yngre å drikke det fordi det er kult= gale ungdommer 6449260[/snapback] Tror jeg og. Tror en del av de som drikker hyper seg mer opp og tror de faktisk blir mer hyper enn det drikken gjør de. Jeg forandrer egentlig ikke humør eller oppførsel når jeg drikker det, blir bare mer våken. Elsker det på lan Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 når ble redbull i norge ulovelig? trodde de altid solgte det her....mhm ligger en kasse med rebull ved siden av meg La en i kjøleskapet nå...man blir tørst av tråden jo. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Woot? Siden når har det vært ulovlig? Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Virket jo som at Glucuronolacton var positivt. Hvorfor skulle det gjøre redbull ulovlig? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Igjen, kanskje for å unngå unønsket sterk dosering. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Uansett, redbull smaker piss sammenlignet med monster og rockstar. Der har du energidrikk. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Finnes ikke bedre blandevann enn Red Bull =) Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. 6449100[/snapback] Fordi det kanskje er litt store doser å få i seg? Selv vann er farlig om man tar en overdose (jada jada, ekstremt mye vann, men dere tar poenget. ). Personlig kjenner jeg liten forskjell på red bull og andre drikker. Har forresten alltid trodd det var koffeinen det var snakk om, og at koffeinen sammen med vodka ble falifali. Meeeeeen. Da ville jo antall dødsfall etter blanding av 96% og kaffe vært høyere. 6450378[/snapback] hjemme brent og kaffi hehe. du tenker på karsk Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvilken bivirkning? 6449230[/snapback] De som ikke er funnet enda. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 man blir jo bare trøtt av energidrikker etter en bitteliten opptur uansett :\ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Finnes ikke bedre blandevann enn Red Bull =) 6451766[/snapback] Tøv. I give to you: Red Kick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er nok ulovlig bare fordi det er "kult" å drikke Redbull. Det er mye mer attraktivt for yngre å drikke det fordi det er kult= gale ungdommer 6449260[/snapback] hahahaha? du tror virkelig ikke på det du skriver der håper jeg? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. 6449100[/snapback] Reagerte på det eg og. Hvor er ulempene... EDIT:skulle hatt red bull skal opp kl6.30 i mårå,og er virkeligt sløv nå... Vell vell,eg går og legger meg,god natt folkens. Endret 7. juli 2006 av terhi Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Det er nok ulovlig bare fordi det er "kult" å drikke Redbull. Det er mye mer attraktivt for yngre å drikke det fordi det er kult= gale ungdommer 6449260[/snapback] Eller på grunn av nivåene med taurin og glucuronolacton... 6449959[/snapback] Neinei. Du må jo skjønne det at i helsemyndighetenes offisielle begrunnelse står det at "Red Bull er herved bannet fra Norge fordi noen ungdommer synes det er QLT". Sier seg selv det... Endret 7. juli 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 man blir jo bare trøtt av energidrikker etter en bitteliten opptur uansett :\ 6452245[/snapback] Spørs litt. Det er slik effekten av sukkeret virker. Men halveringstiden av koffeinet er på flere timer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg prøvde en spesiell konsentrert type Red Bull for etpar år tilbake. Den var visst mye mere potent enn vanlig Red Bull og var å få på små medisin flasker. Det var første og siste gangen jeg så denne typen. Noen som har peiling på om det går an å få tak i f.eks. i sverige? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Fant et bilde av den. Funket forresten veldig bra mot hangover! *edit* Krating Daeng heter drikken i Thailand. Endret 7. juli 2006 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 den konsentraten er digg som blande vann , mener den er 10X normal redbull Lenke til kommentar
kristhorso Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 dere får si som dere vill, men bedre energidrikk enn burn finnes ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå