Lucifer89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 etter jeg så litt på kagge.no etter at jeg så det på signaturen til en her på forum så gikk det opp for meg. hvorfor selges ikke redbull men kaffe kan fint selges? selv om kaffe har mere koffein er kaffe Koke- og filterkaffe 1,5 dl 80-90 mg Pulverkaffe 1,5 dl 60 mg Espresso 0,35 dl 40 mg Koffeinfri kaffe 1,5 dl 3 mg Te 1,5 dl 40 mg Coca Cola 1,5 dl 20 mg Red Bull 1,5 dl 50 mgl Andre energidrikker (Battery, Magic) 1,5 dl 20-25 mg Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fordi helsemyndighetene (?) i Norge er rare. Dessuten er det vel ikke kaffeininnholdet det går på, er vel de andre energi-greiene (taurin osv) som er "farlig". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fordi helsemyndighetene (?) i Norge er rare. Dessuten er det vel ikke kaffeininnholdet det går på, er vel de andre energi-greiene (taurin osv) som er "farlig". 6448538[/snapback] Faktisk, samme energidrikka i utlanda smaker annerledes enn her i norge, burn, bomba osv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 etter jeg så litt på kagge.no etter at jeg så det på signaturen til en her på forum så gikk det opp for meg. hvorfor selges ikke redbull men kaffe kan fint selges?selv om kaffe har mere koffein er kaffe 6448523[/snapback] Haha, du kunne i hvert fall trenge litt koffein nå. Red-bull smaker forøvrig ikke særlig godt, men fy fasan så pigg man blir av det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Red Bull, det er den ultimate LAN-Drikk Er heller ikke langeveien (fra Oslo) til Svinesund. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Red Bull, det er den ultimate LAN-Drikk 6448978[/snapback] Tøv, sort kaffe på kanne og et par kalde pils i kjøleskapet, der har du oppskriften på et godt LAN. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 koffeinpiller og ginsengtabletter med dette kan man klare seg uten mat, drikke og søvn leeeenge! powerlan anyone? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. 6449100[/snapback] Det er nokk noen bivirkninger som ikke står skrevet der. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Red Bull, det er den ultimate LAN-Drikk 6448978[/snapback] Tøv, sort kaffe på kanne og et par kalde pils i kjøleskapet, der har du oppskriften på et godt LAN. 6448987[/snapback] Ikke for oss som ikke har vent oss til kaffe og som er for unge til å drikke pils. Red Bull FTW! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. 6449100[/snapback] Anti-depresive midler er ikke akkurat kjent for å være bra for kroppen. Økt blodtrykk er heller ikke direkte sunt. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. 6449100[/snapback] Det er nokk noen bivirkninger som ikke står skrevet der. 6449129[/snapback] Hvilken bivirkning? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er nok ulovlig bare fordi det er "kult" å drikke Redbull. Det er mye mer attraktivt for yngre å drikke det fordi det er kult= gale ungdommer Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 koffeinpiller og ginsengtabletter med dette kan man klare seg uten mat, drikke og søvn leeeenge! powerlan anyone? 6449083[/snapback] yeah...eller bare ta en god dose med speed:P litt farligere på sikt men så virker koffeinpiller og ginseng eller?? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 red-bull smaker dritt uanset andre energi drikker er bedre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 red-bull smaker dritt uanset andre energi drikker er bedre 6449751[/snapback] Jepp. Burn er sykt mye bedre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er nok ulovlig bare fordi det er "kult" å drikke Redbull. Det er mye mer attraktivt for yngre å drikke det fordi det er kult= gale ungdommer 6449260[/snapback] Eller på grunn av nivåene med taurin og glucuronolacton... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er nok ulovlig bare fordi det er "kult" å drikke Redbull. Det er mye mer attraktivt for yngre å drikke det fordi det er kult= gale ungdommer 6449260[/snapback] Eller på grunn av nivåene med taurin og glucuronolacton... 6449959[/snapback] Elr fordi dt r qlt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er ulovlig grunnet at det inneholder 1000mg taurin og 600mg glucuronolacton. Taurin: Et stoff som enda ikke er fullt kartlagt, noen egenskaper er følgende: økt blodtrykk, hemming av neurotransmittere og vekttap. Glucuronolacton: Et stoff som øker hukommelsen og konsentrasjonen. I tillegg fungerer det som et anti-depresivt middel. 6448582[/snapback] Vekttap, økning av hukommelsen og konsentrasjonen. Jeg ser ikke ulempene. 6449100[/snapback] Fordi det kanskje er litt store doser å få i seg? Selv vann er farlig om man tar en overdose (jada jada, ekstremt mye vann, men dere tar poenget. ). Personlig kjenner jeg liten forskjell på red bull og andre drikker. Har forresten alltid trodd det var koffeinen det var snakk om, og at koffeinen sammen med vodka ble falifali. Meeeeeen. Da ville jo antall dødsfall etter blanding av 96% og kaffe vært høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå