Johsse Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hei... Jeg har et lite problem, fordi jeg vil ha net messengeren oppe og gå sånn at jeg kan leke meg... Men når jeg prøver og aktivere den i command så kommer det bare fram Tjenesten kan ikke startes, enten fordi den er deaktivert, eller fordi den ikke har noen aktiverte enheter tilordnet. Viss noen vet en metode for og få net send aktivert så hjelp meg Finnes det en metode og gjøre dette manuelt? som kansje hjelper på... Takker for alle svar MVH Johss€ Endret 7. juli 2006 av Johss€ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Et lite tips: du bør ikke skrive "prøver og aktivere den i command", men heller skrive nøyaktig hva du gjør. Kjør services.msc, scroll ned til "messenger" og sett oppstart til "manual". Da kan du starte og stoppe den servicen med "net start messenger" og "net stop messenger" i CMD når du ønsker å bruke net send. EDIT: net send er generelt sett veldig kjedelig å leke med forresten. Endret 7. juli 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Litt skummelt at denne ligger i HW-Lan-kategorien. Noen som har skumle hensikter? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Litt skummelt at denne ligger i HW-Lan-kategorien. Noen som har skumle hensikter? 6449123[/snapback] Da flytter vi posten til mer passelig plass. Er litt usikker om Windows/progs. eller nettverk er det riktige valget ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå