asfasff Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Ser ikke ut som den hotlinkinga de fungerer, Slik fungerer det: [URL=skriv link her[size=7][color=red]navn her[/size][/color][/URL] Endret 7. juli 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 er det ikke bedre å ha PSU i bånn og DVD-brenneren over? Tenker pga tyngdepunkt og kjøling Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 ok, men er det suge eller blåsevifte på PSU'en? er det sugevifte så vil du få redusert kjøling av å ha den høyt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Spenende prosjekt Du har laset opp SKB fila i stede for sketchUp fila ok, men er det suge eller blåsevifte på PSU'en? er det sugevifte så vil du få redusert kjøling av å ha den høyt. 6449400[/snapback] Vanligvis skal PSUen suge luft, så det blir mer lønnsomt å snu PSUen opp-ned da ); Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja det er slik det fungerer! 120 suge og 80 blåse. Ser bra ut dette prosjektet.. Kansje skaffe deg noen sponsorer?- Du har nok muligheter til det ja:) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 du må få se å lastet opp sketchUp fila, vil se om jeg klarer å flytte litt på tingene dine å se om jeg får det bedre til Eller gidder du sende den på mail til meg? (adr i profilen) Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Ser ikke værst ut det her! Men når du sier "vaska", du har ikke vaska den fri for skrifta? Jeg tror den hadde sett tøffest ut hvis du brukte den sånn som du fant den, tror det hadde blitt tøffere^^ Men det er ingen vits å prøve å møkke den til igjen, da blir det bare dumt (erfaring) Ser også at på siden av kassa er veggene "felt" litt inn i kassa, du har tatt hensyn til det, sant? : p Noen flere spørsmål ang. plassering av hw: -Hvor mange hdd skal det være plass til, og skal du lage ramma selv? -Skal det være en stille maskin? Isåfall, jeg ville ikke ha kjøpt Bzerk PSUen, hadde den eldre versjonen (den nye bråker like mye), og jeg var absolutt IKKE fornøyd med støyen på den! Fysj.. -Stealthe Dvd-rom? -Hvor skal knapper sitte? Hvilke knapper? Alt jeg kommer på i farten : ) Lykke til! GL HF Øyvind EDIT: Ta en titt i worklogen min, Black Diamond, der finner du noen webshops som du kan sende til, kan ramse opp noen jeg kan komme på: shg.dk | pcutstyr.no | psdata.no | 3dfxcool.no | vendur.no | elfa.se | multicom.no | foreldre^^ Prøv også gjerne utenlandske webshoper, de pleier sponse litt større, og legger du frem prosjektet ditt bra nok, kan du være ganske heldig! Da burde du prøve å gjennomføre modden helt ut, med effekter og ting hvis du skjønner : ) Endret 9. juli 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 url'n funker ikke, får bare opp: Invalid Entry or the file already downloaded, please visit the Main Site FileCargo.com Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Til DVDen og Statr knappen må du ha en impulsbryter, kan ikke bruke noe pilotbryter. Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hva med å bruke litt grunning før du lakker HDD rammne? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Den Hullsaga du kjøpte suger heftig. Har den selv.. Er skikkelig viren og få til. Ikke blir hullet noe pent heller.. Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Syns dette blir bra Likte ikke workloggen så godt før... men nå når du har gjort om den så ble den mye finere Lykke til vidre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå