Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spenende prosjekt ;)

Du har laset opp SKB fila i stede for sketchUp fila :tease:

ok, men er det suge eller blåsevifte på PSU'en? er det sugevifte så vil du få redusert kjøling av å ha den høyt.

6449400[/snapback]

Vanligvis skal PSUen suge luft, så det blir mer lønnsomt å snu PSUen opp-ned da );

Lenke til kommentar

Ser ikke værst ut det her! :)

Men når du sier "vaska", du har ikke vaska den fri for skrifta? Jeg tror den hadde sett tøffest ut hvis du brukte den sånn som du fant den, tror det hadde blitt tøffere^^ Men det er ingen vits å prøve å møkke den til igjen, da blir det bare dumt :p (erfaring) Ser også at på siden av kassa er veggene "felt" litt inn i kassa, du har tatt hensyn til det, sant? : p

Noen flere spørsmål ang. plassering av hw:

-Hvor mange hdd skal det være plass til, og skal du lage ramma selv?

-Skal det være en stille maskin? Isåfall, jeg ville ikke ha kjøpt Bzerk PSUen, hadde den eldre versjonen (den nye bråker like mye), og jeg var absolutt IKKE fornøyd med støyen på den! Fysj.. :p

-Stealthe Dvd-rom?

-Hvor skal knapper sitte? Hvilke knapper?

Alt jeg kommer på i farten : )

Lykke til! GL HF :thumbup:

Øyvind

EDIT: Ta en titt i worklogen min, Black Diamond, der finner du noen webshops som du kan sende til, kan ramse opp noen jeg kan komme på:

shg.dk | pcutstyr.no | psdata.no | 3dfxcool.no | vendur.no | elfa.se | multicom.no | foreldre^^

Prøv også gjerne utenlandske webshoper, de pleier sponse litt større, og legger du frem prosjektet ditt bra nok, kan du være ganske heldig! Da burde du prøve å gjennomføre modden helt ut, med effekter og ting hvis du skjønner : )

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...