TorsteinVik Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Hei Jeg søker deltakere til et prosjekt. Prosjektet er å lage en internettside, med temaet "Webutvikling". Jeg vet at det finnes mange andre sider på nettet om akkurat dette, men målet er å ha en sentral side, som vi prøver å samle alt innen webutvikling. Nyheter, osv. Bokomtaler Artikler Pastebin Forum Verktøy Bokomtaler Dette sier vel seg selv, deltakerne i prosjektet, eller besøkende på siden, sender inn omtaler, vi redigerer dem om nødvendig og legger dem ut. Artikler Vil inneholde artikler om webutvikling, forskjellige funksjoner og scriptsnutter i webutvikling. Angående kodene er ikke poenget å gi ferdig kopieringsklar kode, men derimot gi deg som er intressert i å lære en mulighet for å lese om programmering på norsk. Men, det vil også være samlet scriptpakker, helt ferdig, som brukeren kan tilpasse etter egne behov. Pastebin Her kan brukerne gå for å legge ut koden sin, enten for å dele den med andre, eller få hjelp hvis den inneholder feil. Forum Regner med at alle vet hva dette er, et forum der folk spør om hjelp til webutvikling, og løs prat i en av underkategoriene. Verktøy Forskjellige nyttige verktøy, blandt mye annet har jeg tenkt meg: robots.txt generering Generering av metatagger Redirect generator Scanning av metatagger Bakgrunnsfargevelger Fontvelger CSS Validator HTML Validator Ditt eget diskusjonsforum Lenker Skal inneholde nyttige lenker, eksempel til php.net eller andre sider for forskjellige scriptspråk og websideskoler ect. Ditt eget diskusjonsforum Alle som besøker siden, kan fritt opprette et eget diskusjonsforum, likt Diskusjonsforum.no og Diskusjon.net, forskjellen er, at vi ikke vil ha reklame på forumene. Hosting har jeg, hvis dette blir noe av, bestiller vi også eget domene. Dette skal være et sponsorprosjekt, da jeg tenker for eksempel, at under "Lenker" har vi samlet noen gode hostingfirmaer, vi linker til siden til det firmaet, og benytter tradedoubler slik at vi får penger, disse pengende vil da bli brukt til å holde siden gående. Det du vil tjene på det, er vel egentlig ikke så mye, oppmerksomhet, gleden av å hjelpe andre, og, om det blir noe til overs, og inntektene blir høye, blir det nok noe lønn også. Om ikke dere ønsker å være med på dette prosjektet, ønsker jeg gjerne forslag på flere funksjoner. Endret 7. juli 2006 av TorsteinVik Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Tråden er flyttet da den var feilpostet. EDIT: Hvis moderator som flyttet den før meg er uenig, kan han ta kontakt med meg i PM så avtaler vi hvor den passer best (vet ikke hvem som flyttet den da moderator ikke har lagt igjen beskjed i tråden). Endret 7. juli 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg