Thor. Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har en ca 2 år gammel maskin som helst skulle være totalt fjernstyry. Jeg har klart å bruke remote desktop så nå er neste "sak" på listen å kunne skru på manuelt. Lar dette gjøres med Realtek 8139 RTL family pci kortet? Hvordan? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hmm, vil tro nettverkskort og hovedkort må støtte wake on lan funksjonen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Hmm... Får åpne boksen da.. MSI kt3v Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hmm... Får åpne boksen da.. MSI kt3v 6448233[/snapback] Og så skal det gå en en ledning fra hovedkort til nettverks kort, liten tynn med to ledninger. Følger med nettverkskortet. Men er langt ifra sikker, har aldri benyttet dette før. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Har ikke en slik ledning... Da går det vel ikke da. Men på min nyere pc med Asus A8N sli deluxe da? går det via trådløst Dwl+520+? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har ikke en slik ledning... Da går det vel ikke da. Men på min nyere pc med Asus A8N sli deluxe da? går det via trådløst Dwl+520+? 6448320[/snapback] Regner med det samme gjelder for den pc'en. Men som sagt så svarer jeg selvom jeg er langt fra sikker i min sak Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Tror ikke det samme gjelder denne pc en om jeg spør om dette gjelder nettverkskortet som er byggd i hj. men den har jeg manualen til.. Det blir nattstoffet for meg. Natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå