CurSe Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En gang for lenge siden leste jeg at Spawn 2 var under produksjon, men jeg har ikke hørt/lest et eneste ord om den filmen de siste årene. Tok et søk på google og fant kun artikler som var skrevet for 3-4 år siden, ikke et eneste ord om prosjektet er avblåst eller lever i beste velgående(mistenker at jeg er dårlig og søke). Noen som vet et eller annet om denne filmen? Filmguiden Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg regner det som lite sannsynlig at de lager en oppfølger til en av de desidert dårligste filmene basert på en tegneseriehelt noensinne. Da blir det nok mer aktuelt å starte forfra igjen, men tviler på at det skjer med det første. Spawnkonseptet er hverken Marvel eller DC, så den har ikke tunge støttespillere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Skikkelig synd med tanke på at Spawn er den desidert kuleste tegneserie(anti)helten. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Hehe. Trodde det allerede fantes en 2'er jeg. Eneren var litt kul da jeg så den når jeg var 10 eller noe. Tørr ikke se den idag, tror den er utrolig dårlig. Men en 2'er med bedre skuespillere, story og effekter kan bli bra Endret 8. juli 2006 av mushi Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Finnes jo i tegnefilmer da. Både Spawn 1, 2 og 3. Så det er kanskje den du har hørt om....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå