Gå til innhold

Kaffe - hvordan like?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kaffe er som alkohol det er et rusmiddel, det smaker jævlig og er gift. det er bare massesuggesjonen rundt det som er lett påvirkelig, vanedannede og gir et stimuli.

6490290[/snapback]

Åja. Da så. Takk for velbegrunnet fakta, det er alltid velkommet :roll:

6491494[/snapback]

du hoppet helt sikkert ikke opp i skyene som et barn som får sitt første glass rødbrus med din første kopp kaffe, barn som smaker brennevin for første gang, springer bort til vasken. velbegrunnet kaffe

sifra hvis du ser folk som drikker en kasse alkohol fri øl fordi det er godt og går ut på byn. akkurat som med mat, inneholder mye stoffer som bidrar til humøret, bland annet blodsukker. førstegangs smaken på kaffe er nok ring, kroppen gir signal første gang du tar en sigarett, kaffe, brennevin etc, at nja ikke helt det jeg tenkte på da, men la gå, og etter et par kopper og then some så er det frokosten din.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar
sifra hvis du ser folk som drikker en kasse alkohol fri øl fordi det er godt og går ut på byn.

*Rekke opp hånda*.

Neida, jeg drikker ikke en kasse munkholm før jeg går på byen, men så drikker jeg heller ikke en kasse tuborg. En sixpack eller slikt; om det er alkoholfritt eller ikke er ikke så viktig. Hver ting til sitt burk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Tro det eller ei, men det finnes folk som drikker munkholm selv om det er uten alkohol :eek:

6496347[/snapback]

Der har du meg :)

Selv om de fleste sikkert ikke syns det, syns jeg det ikke er et poeng i å drikke øl bare for å få i seg alkoholen.

Akuratt som å si at du røyker bare for å få i deg tjæra i sigaretten.Hvem gidder vel det?

(kanskje dårlig eksempel)

Men litt ontopic:

Jeg begynte å drikke kaffe i en alder av 8år.

Helt siden starten har jeg somregel hatt flust med H-melk og sukker i, med unntak om jeg drikker sånn Italiensk espresso (da holder det med bittelitt sukker ;) )

Melka og sukkeret milder jo smaken helt sinnsykt.

Personlig avskyr jeg standard svart traktekaffe (om den ikke er traktet på en Moccamaster :love: )

Skal du etter min mening lage god kaffe (uansett "stil") så vil jeg anbefale å ha mye kaffe, og lite vann (altså ikke noe utvanna, glohett, 5-timers gammalt skvip) :p

Nytraktet er ALLTID best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...