Plecto Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Matrix- slosse scene Vi lagde slike slosse scener for et par år siden og vi ble skikkelig gode etterhvert Slossinga ble lagt på hylla og andre filmer ble spilt inn. Vi bestemte oss rett og slett for å prøve å filme en fight nå i nyere tid med bedre kamera og tøffere location og jeg trur resultatet ble ganske mye bedre enjoy Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 det var en ganske heftig slossescene. Ville dog ikke kalt det for en parodi, men kanskje en etterligning. Foruten om at det ikke så ut som dere traff hverandre (som er vanskelig å få til) så var det bra koordinerte slag. Likte den faktisk. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Så ut som om den var dratt rett ut fra en film Kansje gjøre noe med fargene, litt kaldere, eller som i Matrix, der har de vel en slags grønn tint over det hele? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 grei nok film men ingen Award nei sorry, MASSE effekter og dere kunne tatt Amerika med storm. Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hvordan fikk du tak i de sloss lydene, de høres helt likt ut som i de ekte matrix filmene. I action filmene jeg lager bruker jeg slå lyder som er så dårlig at de faktsik ødelegger hele filmen. Jeg er ganske desperat etter noen bedre lydeffekter, er de du brukte gratis? Og hadde dere flere kameraer som filmet vinklene sammtidig? Kul film forresten Endret 16. juli 2006 av Rino_ Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Nei, hadde bare ett kamera. Tok hele sekvensen mange ganger fra forskjellige vinkler. Lydeffektene er de som brukes i matrix ja. Du finner dem her: Slag Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Den der minte meg om Misson Impossible 2, heller enn Matrix. (Kan ikke anbefale den filmen forresten ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå