Antarctica Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hvis vi skal gjøre det så seriøst, støtter jeg forslaget om å lage et eget underforum veldig mye!! For da kan vi han en sticy som viser poenglista til en hver tid.. Og alt blir mye mer oversiktelig... Lar ikke dette seg gjøre på et eller annet vis? Wooo Ett poeng Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg støtter idéen, men er det noen som ønsker å ha ansvaret for å holde dette oppdatert? 6484551[/snapback] Jeg kan godt påta meg dette. Det bør være en temmlig overkommelig oppgave for en som kan telle og summere. Enig med Antarctica (og en rekke andre) om at vi trenger et eget underforum og sticky, så får Akam-redaksjonen ta ansvar for å spa frem fete kvartalsvise premier, og bidra til å skape oppmerksomhet. Skal vi si at første kvartalsvise vinner utpekes etter konkurransen som avsluttes 1. september, eller har jeg bomma med en uke? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Hvis vi skal gjøre det så seriøst, støtter jeg forslaget om å lage et eget underforum veldig mye!! Fint du støtter det forslaget, men det er best om du gjentek det i tråden i Tilbakemeldingar-forumet, då administrasjonen ser det fortare der. Du finn link til tråden i signaturen min. Edit: La til sitat. Endret 13. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg støtter idéen, men er det noen som ønsker å ha ansvaret for å holde dette oppdatert? 6484551[/snapback] Jeg kan godt påta meg dette. Det bør være en temmlig overkommelig oppgave for en som kan telle og summere. 6484680[/snapback] Siden du kan telle og summere, og siden det var du som foreslo dette, synes jeg det er rett og rimelig at du tar deg av denne oppgave... Da er jeg snart klar for å legge ut neste runde. Håper på god deltakelse. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) og siden det var du som foreslo dette 6486850[/snapback] La oss plassere æren der æren hører hjemme. Det var Ragamuffins forslag. Endret 13. juli 2006 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå