Ni kon Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Var på kjempefylla på Fredag, noe som medførte at var ødelagt på lørdagen. Var bare ute og prøvde en 11-18 linse og gikk og la meg igjen I dag er jeg like sjuk, så dessverre kommer inget bidrag fra meg denne gangen. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Her regner det hunder og katter, litt mer tiltak å gå ut å ta bilder da, særlig når temaet ikke er vann, men bevegelse:) Kanskje jeg får noen gode ideer utover kvelden.. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har ikke fått inn noen bidrag enda, men håper på en flom av dem i morgen 6457408[/snapback] Blir det noe konkurranse da? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg sender i hvert fall inn det jeg klarte å skvise ut av 15 minutter ute i dag... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg har akkurat kommet hjem og holder på med å redigere bilder nå. Så det blir i alle fall bilde fra meg. Men hvis kommer inn mindre enn 5 bilder, kanskje vi skal utsette leveringsfristen et døgn? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Kan si nå 2 minutter før fristen at det er kommet 6 bilder. Så vi kjører igang med konkurransen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Null inspirasjon og pissregn. Hvorfor var det ikke vannkonkurranse denne helgen? Lykke til dere som deltok. Lenke til kommentar
dhjerp Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nok en gang rakk jeg det ikke. Har visst litt for mye i helgene, men skal stemme (nok en gang) så lykke til........ Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Haha morsomt... Hun med den hvite t-skjorta, som sitter med hendene rett opp i den midterste vognen på Speedmonster kjenner jeg Sprøtt egentlig. Jeg bor 1000 km unna, og kjenner bare en håndfull som bor sør for der jeg bor, og likevel!! Verden er ikke stor gutter og jenter =) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Søren.. fikk ikke med meg konkurransen jeg. Forrige helg rakk jeg heller det ikke. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Ja lykke til.. Har rapporteret tråden og spurt om poll så håper på det så fort som muligt. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Be Veg Else var en kul tolkning Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Tro det eller ei, men det tenkte jeg og på... men jeg fikk aldri tid til å ta bilder denne helga... Tommy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hmm. Enten glemte jeg å trykke send på mailen jeg satt å skrev i går, eller så kom ikke mitt bidrag frem til Marthes adresse... Jaja... Lenke til kommentar
magneska Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Det er vel litt dumt at linken til fotokonkurranseavstemminga blir skvist ut? Blir vel ikke noe flere stemmer da akkurat? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg rakk ikke det gitt. Ble syk og da var det ikke akkurat så mye som var i "bevegelse" for å si det sånn. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hmm. Enten glemte jeg å trykke send på mailen jeg satt å skrev i går, eller så kom ikke mitt bidrag frem til Marthes adresse... Jaja... 6464701[/snapback] Hmm.. Jeg mottok 7 bilder på mailen min.. Var livredd for at jeg gjorde noe galt, så jeg sjekket vel 4 ganger eller noe.. Så hvis ikke ditt bilde er i konkurransen så tror jeg nok ikke jeg har fått det. Vet ikke helt om vi kan gjøre noe med det eller ikke jeg. @magneska: Hmm.. Personlig syntes jeg det var lettere å se konkurransen når den ikke var sticky. Også bumper vi den et par ganger iløpet av uka, så tror jeg nok at flere ser den. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Hmm. Enten glemte jeg å trykke send på mailen jeg satt å skrev i går, eller så kom ikke mitt bidrag frem til Marthes adresse... Jaja... 6464701[/snapback] Hmm.. Jeg mottok 7 bilder på mailen min.. Var livredd for at jeg gjorde noe galt, så jeg sjekket vel 4 ganger eller noe.. Så hvis ikke ditt bilde er i konkurransen så tror jeg nok ikke jeg har fått det. Vet ikke helt om vi kan gjøre noe med det eller ikke jeg. 6465149[/snapback] Never mind. Hadde ikke hatt tid til å arrangere konkurransen neste helg likevel..hehe Får heller se om jeg kan legge det inn i bildekritikken for syns skyld. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Jepp alltid gøy å se bevegelses bilder Jeg var overasket at ingen lagde et hoppe-bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå