Gå til innhold

Zalman kjøler til Geforce 6600gt

Footy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant svaret, dette er tatt fra Zalman sine egne sider...

"Compatible Video Cards

This product can be used with any video cards that have heatsink mounting holes.

Note 1) If you are using an nVIDIA GeForce FX5800, an ATI Radeon 9800 Pro, a Matrox Parhelia, or a more advanced model, an Optional Fan (ZM-OP1, sold separately) must be installed.

Note 2) This product cannot be installed on nVIDIA GeForce 6800 GT and 6800 Ultra because they do not have 3mm heatsink installation holes. Also, this product cannot be installed on nVIDIA GeForce 6600 GT AGP, 6600 AGP, and PCX 5*** series products.

Note 3) Zalman does not recommend VGA card overclocking. Zalman is not responsible for any damage from VGA card overclocking.

Note 4) Since this product weighs 350 g, always firmly fasten the VGA card onto the case with a screw. Special care should be taken while the computer is being moved. Zalman is not responsible for any damage arising while moving the computer.

Note 5) To enhance the performance of this product, the use of a fan on the rear panel of the system¡¯s case is recommended.

Note 6) After installing this product on a VGA card (Video Graphics Card), the PCI slot adjacent to the AGP slot will be unusable. "

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du har 6600GT AGP versjon, passer ingen passive kjølere. Grunnen er plassering av GPU..

Jeg lette også etter en passiv kjøler men fant ingen. Kjøpte dermed Zalman VF700Cu.

Hva skulle jeg med en passiv kjøler mon tro? Denne viften er jo helt støyløs. Måtte dobbelsjekke at viften faktisk fungerte i begynnelsen siden den var helt støyløs.

Var såpass fornøyd med viften til at jeg måtte bare skrive en produkttest her på hw.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...