Gå til innhold

Nytt underforum i Bildekritikk: Ukens Konkurranse?

Ønsker du et eget underforum for Ukens Konkurranse?  

94 stemmer

1. 1. Ønsker du et eget underforum for Ukens Konkurranse?

• Ja
      89
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Hvordan stiller dere dere forresten til det å sponse arrangør av konkurransen med ekstra lagringsplass? Jeg har arrangert konkurransen to ganger nå, og siden det var med så mange bidrag denne gangen har det gått kraftig ut over min lagringskapasitet her...

Personlig hater jeg Imageshack. Selvom jeg bruker pop-up-stopper, så popper det nesten bestandig opp noe crap når jeg går dit for å se på bilder. Fryktelig irriterende. :thumbdown: Synes vel også at det er mer ryddig å ha det på forumet her, men hva mener de "høye herrer"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tviler på at vi kan tilby deg noe mer plass, det er satt begrensninger på den totale størrelsen brukerene har til å laste opp på, vi kan nok ikke øke denne ettersom brukerene bruker opp denne plassen, jeg tror nok du burde lete etter alternatvie metoder enn imageshack, om du ikke liker de. Hardware har neppe mulighet til å tilby brukerene mer plass ettersom de trenger det, muligheten for et online bilde-arkiv for alle er jo en mulighet som hadde vært noe å hatt, men drift har mer enn nok å gjøre å akam selv har mye å gjøre. Jeg skal høre litt med de som har med dette å gjøre og kommer tilbake med svar før vi utelukker det helt, ingenting er umulig som man sier ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...