Mojo Pin Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hei. Skal kjøpe både farge- og svart blekk til min HP PSC 1217. Hadde tenkt å bestille fra inkclub.com. Noen som har erfaringer med dette nettstedet? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei. Skal kjøpe både farge- og svart blekk til min HP PSC 1217. Hadde tenkt å bestille fra inkclub.com. Noen som har erfaringer med dette nettstedet? 6447588[/snapback] Hei, jeg har bestillt blekk derfra ett par ganger, rask levering og blekket er helt topp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har ikke sansen for sånne som inkclub. pop-up reklame gir vel ikke det beste inntrykket Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har brukt inkclub en del ganger - og har ingen problemer med å anbefale dem. Så lenge en handler for under 700 kr kommer blekket rett i postkassen også - ingen oppkrav. Som nevnt over, har leveringen vært rask. Har kun kjøpt orginalblekk, så jeg kan ikke "gå god for" kvaliteten på deres uorginale blekk. Lenke til kommentar
robot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har kun kjøpt blekk fra inkclub. Som en del har sagt. så har inkclub rask levering og rett i postkassa. Blekket er bra både uorginale blekkpatroner og orginale blekkpatroner. S jeg er fornøyd :-). Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei, jeg har 3 spørsmål om InkClub: -noen som har erfaringer med deres uoriginale blekk på fotopapir (Har Canon MP600 og bruker Glossy canon papir) -noen som har erfaring med deres uoriginale fotopapir? -noen som har noen billigere/bedre forhandlere å anbefale? ~firefox Lenke til kommentar
kaarebeate Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Prøvde deres uorginale fotopapir på en Epson skriver, det ble ikke bra!! Sendte mail og de sendte meg en ny pakke Epson papir istedet, betalte bare mellomlegget for papiret! God rask service! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ser at InkClub.no har svenske filialer, må man fortolle sendingene derifra? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Du som bor i Oslo, Goliath, kan jo bruke DVDink. Sender du en mail med bestillingen din til "[email protected]" så kan du hente varene på Tveita (Tvetenveien 152). Lenke til kommentar
holvik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 -noen som har noen billigere/bedre forhandlere å anbefale? ~firefox Bruker Shopping4net ,og er fornøyd med både pris og leveringstid. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå