Nvidia89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Merk: Becham tjener da ikke over 1 million i måneden Heller over 1 million i uka. Og dette er bare det han tjener på fotballen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Beckham tjener vel noen mill på å drikke pepsi og.. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 285 mill?! Jaja. 285 mill i året hadde jo vært en grei lønn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tror du en helsefreak som Beckham drikker Pepsi? Tipper kjøleskapet hans er stappfullt av Evian vannflasker, og kanskje en liten gulrot. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 i så fall hadde jeg kjøpt 10 KG kider maxi:P Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tror du en helsefreak som Beckham drikker Pepsi? Tipper kjøleskapet hans er stappfullt av Evian vannflasker, og kanskje en liten gulrot. 6453309[/snapback] Ja. Har værtfall lest et sted at han er gjennomsponsa av de, og at han ble saksøkt når kona drakk cola Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Eget treningsstudio i kjellern og BMW M3 + masse andre biler! Resten hadde jeg bare brukt til å kjøpt det jeg hadde hatt lyst på... 6452394[/snapback] Hvorfor ikke M5 da for den saks skyld? 6452414[/snapback] Fordi E30 M3 er det flotteste jeg vet om! edit: (nesten) Endret 8. juli 2006 av Nordz Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg hadde sikret meg selv en god utdanning, kjøpt meg et hus (da ikke et palass, for jeg skjønner ikke hva du skal med det), interiør til huset (da ikke bare gull og sølv, men heller mer enklere ting), kanskje en god bil. Så hadde jeg brukt en del penger på det jeg hadde hatt lyst til, og gitt en del bort til veldedighetsarbeid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Tror du en helsefreak som Beckham drikker Pepsi? Tipper kjøleskapet hans er stappfullt av Evian vannflasker, og kanskje en liten gulrot. 6453309[/snapback] Selvsagt drikker han Pepsi. Fotballspillere kan trøkke i seg nesten hva de vil uten å legge på seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå