TeggY Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 også hadde jeg kanskje lagt en liiten sum til side, til meg så jeg kunne ha kjøpt meg en Lamorghini Diablo 6450608[/snapback] Diabloen er fin, men Gallardo og Murcielago er myyyye lekrere Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ja jøss, det første jeg ville kjøpt meg var en "Diablo". eelol Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 -Betalt ned lånet til pappa -Betalt ned lån til begge søstrene mine -kjøpt meg masse fett -Gitt 3 kroner til pappa Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) var du sarkastisk der "eksos" Endret 7. juli 2006 av demille Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville brukt pengene på meg selv og familien. Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville kjøpt ei tomt i Mexico, for så å bygge et 50-metersteleskop av aller høyeste kvalitet der. Noe sånt som dette. Ellers mye annet rart. Lenke til kommentar
eivind lunder Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) ...*dobbelpost*... Endret 7. juli 2006 av eivind lunder Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hadde du brent dem opp? Hadde heller brukt dem jeg =/ 6450112[/snapback] Ja... I topic er spørsmålet "Hva ville du gjort med pengene til Beckham?", og da forstår jeg det slik at pengene fortsatt er hans, men jeg har dem. Da hadde jeg brent dem ja. Jeg liker ikke Beckham, skjønner du. Liker han like lite som ekle Roony. 6450124[/snapback] Skjønte hva du mente, men da hadde det vel vært bedre å få dem vekk ved å bruke dem på deg selv istede for å bare brenne dem? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg hadde flytta til Usa og bygd en shempe stor villah og kjøpt masseh fineh biler og damer Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Tror jeg hadde brukt pengene paa ca de samme tingene som Beckham gjoer, kanskje litt mer paa data, lyd og bilde. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Betalt ned lån til venner og familie Kjøpt meg et hus. Og en bil. Og ny pc. Satt inn masse penger på høyrentekonto. Og levd fett på rentene Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Eget treningsstudio i kjellern og BMW M3 + masse andre biler! Resten hadde jeg bare brukt til å kjøpt det jeg hadde hatt lyst på... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Eget treningsstudio i kjellern og BMW M3 + masse andre biler! Resten hadde jeg bare brukt til å kjøpt det jeg hadde hatt lyst på... 6452394[/snapback] Hvorfor ikke M5 da for den saks skyld? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Kjøpt en sånn: Evt bygd meg en sånn: http://www.synthfool.com/images/olzimooghi.jpg Endret 7. juli 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 betalt ned alle lån til hele familien, gitt vekk et par hundre tisen til hver at søsknene mine og litt til resten av familien. Etter det hadde jeg gitt halvparten av månedslønnen til røde kors eller noe slikt. hvær måned kan fint leve bra på 500 000 i måneden Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg ville ikke bare "kjøpt ûbar pc, 911 turbo, ponnie osv". Derimot vill jeg skaffet meg en serie med skreddesydde italienske snobbe dresser, og div snobbeutstyr som golfkøller og fyllepenn med platina fjær. Deretter hadde jeg spassert rundt omkring som en skikkelig snobb. Gleder meg alllerede. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jobb-bil Familiebil 1 Familiebil 2 Konebil Lekebil Sommerbil Og et passelig stort hus med mer fokus på beliggenhet og standard enn størrelse, og en garasje med plass til alle bilene. Satt resten på konto og levd godt av rentene i tillegg til å sikret økonomien til hele slekten ut livet og videre. Lov å drømme edit: My name is Leif. Link-Leif. Endret 7. juli 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 tja for det første ville jeg ikke hat bekkham sine penger , han er jo ikke sååå rik når vi snakker bil gates dimensjner da er det blng bling ^^ ville vell sluttet og jobbe for og bli heltids party/playboy Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Men er det noe man kan gjøre/kjøpe med gates penger man ikke kunne gjort med beckhams? Utenom øyer og masse svære greier da, tenger mer vanlige ting, bilder/hus osv... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 et privat kontinet meg meg som enehersker hadde jo vert greit lurer på hvorfor ikke gates har flyttet ms ut av usa til en " privat" land :/ det hadde eg gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå