Gå til innhold

Hva ville du gjort med pengene til Beckham?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde du brent dem opp? Hadde heller brukt dem jeg =/

6450112[/snapback]

Ja... I topic er spørsmålet "Hva ville du gjort med pengene til Beckham?", og da forstår jeg det slik at pengene fortsatt er hans, men jeg har dem. Da hadde jeg brent dem ja. Jeg liker ikke Beckham, skjønner du. Liker han like lite som ekle Roony.

6450124[/snapback]

Skjønte hva du mente, men da hadde det vel vært bedre å få dem vekk ved å bruke dem på deg selv istede for å bare brenne dem? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

betalt ned alle lån til hele familien, gitt vekk et par hundre tisen til hver at søsknene mine og litt til resten av familien.

Etter det hadde jeg gitt halvparten av månedslønnen til røde kors eller noe slikt. hvær måned

kan fint leve bra på 500 000 i måneden :)

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke bare "kjøpt ûbar pc, 911 turbo, ponnie osv".

Derimot vill jeg skaffet meg en serie med skreddesydde italienske snobbe dresser, og div snobbeutstyr som golfkøller og fyllepenn med platina fjær. Deretter hadde jeg spassert rundt omkring som en skikkelig snobb. Gleder meg alllerede.

Lenke til kommentar

Jobb-bil

Familiebil 1

Familiebil 2

Konebil

Lekebil

Sommerbil

Og et passelig stort hus med mer fokus på beliggenhet og standard enn størrelse, og en garasje med plass til alle bilene. Satt resten på konto og levd godt av rentene i tillegg til å sikret økonomien til hele slekten ut livet og videre. Lov å drømme :)

edit: My name is Leif. Link-Leif.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

tja for det første ville jeg ikke hat bekkham sine penger , han er jo ikke sååå rik :p

når vi snakker bil gates dimensjner da er det blng bling ^^

ville vell sluttet og jobbe for og bli heltids party/playboy ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...