Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Donert en stor del av pengene til hjelpearbeid. Ellers hadde jeg kost meg med akkuratt det jeg ville Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Oh, da hadde jeg hatt virkelig mange fete biler. Enkelt og greit. Og en fet penthouse-leilighet i L.A, da.. Og et eget rom på Mirage i Vegas! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Det første jeg hadde gjort var å flytte ut her i fra, og deretter kjøpe den fineste søteste hunden på jord... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det første jeg hadde gjort var å flytte ut her i fra, og deretter kjøpe den fineste søteste hunden på jord... 6448048[/snapback] Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 åååååå.... Eneste jeg noen gang har ønsket meg konstant gjennom hele oppveksten var en hund. Snufs... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Det første jeg hadde gjort var å flytte ut her i fra, og deretter kjøpe den fineste søteste hunden på jord... 6448048[/snapback] 6448058[/snapback] Den var jo ufattelig søt da. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Eg kunne ha kuttet av armen min for en sånn skjønning.... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Eg kunne ha kuttet av armen min for en sånn skjønning.... 6448074[/snapback] Hva skulle du klappet ham med da? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Leid sidebygget til foreldra, kjøpt meg en svindyr stasjonær, en svindyr laptop, en svindyr 30" LCD, en svær plasma, en PRS Custom 24. En JEM 10th anniversary, Mesa Boogie Triple rectifier topp og kabbinett, masse klær, en Whiteshark og pils som ville vart de neste 10 år. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg ville kjøpt: -Et fint hus innredet slik jeg ville det litt utenfor Bergen sentrum, altså en 20 minutters kjøretid fra Bergen sentrum. -En hund(Golden Retriver) -En fin bil(ikke for dyr siden da blir den stjelt) -En fin båt(ikke for dyr siden da blir den stjelt) Så ville jeg spart endel penger slik at jeg hadde følt meg trygg, og resten hadde jeg brukt på de som er viktig for meg her i livet Edit: Og forøvrig må jeg si meg enig med Hylo og den gjengen. Endret 7. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
veos Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En del penger til hjelpearbeid og "litt" penger til bil, båt, hus, hytte, feriehus, motorsykkel og selvfølgelig livets gang. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg hadde hatt en villa og denne skjønnheten Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 _Evolution_: den pluss Suzuki GSX-R1000 Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 kjøpt meg en mustang fastback, en custombygd chopper(helst fra OCC ) og en gitar som holder hele livet (Fender usa ,en jeg vet om til 35 000 ) resten av pengene ville jeg ha gitt bort, men ikke til noen som tar en andel selv. Jeg ville ha startet et eget hjelpeorganisasjon der JEG får 0,0% av pengene selv. De går KUN til folk som trenger det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 144 millioner i året før skatt - da hadde jeg slått meg litt løs. Først hadde jeg kjøpt meg et hus, fortrinnsvis i Los Angeles. Deretter måtte jeg hatt meg en bil, kanskje to eller tre. Hadde viftet pengene litt rundt i Hollywood-sosieteten og fått meg noen kontakter og kanskje dame. Jeg hadde produsert noen prisvinnende indie-filmer og fått innpass i flere kretser. Deretter hadde jeg bygget noen filmstudioer i Norge og revolusjonert filmindustrien her hjemme. Hadde også selvsagt gitt en del til familie og venner. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Gitt 90% til veldedighet, 14 mil hadde vert nok for meg og mine i lange baner. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. 6447617[/snapback] Du ville ha kjøpt alt som ikke kan kjøpes for penger med andre ord? 6447627[/snapback] Ganske sikker på at får kjøpt en kanin. Mitsubishi Lancer Evolution Nissan 200SX S15 Bygget nytt hus tilrettelagt etter mine behov Hjemmekino Foreldre og familie måtte vel få noen slanter Ansatt hushjelper. Endret 7. juli 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hva jeg ville gjort med pengene til Beckham? Gitt dem tilbake, sikkert, det er jo hans penger. Faen om jeg vil sitte i fengsel.... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Betalt ned alle lån Brukt så mye som mulig på meg selv. Gid bort resten til sultene barn i afrika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå