TeggY Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Haha. Er det mulig? Jaja, med pengene til Beckham ville jeg skaffa meg: Fiiiiiiiiiiine biler Masse store og fine hus maaasse klær masse fotballsko masse sko osv osv 6447551[/snapback] Bare vært Beckham? 6447592[/snapback] Nei? Jeg skulle også kjøpt masse annet fint, som ny pc, überlinje, gitt masse penger til mamma, Porsche 911 til pappa, hest og lamborghini til lillesøstern osv. Hadde nok funnet noe å bruke millionene på. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. 6447619[/snapback] Sløsing er ikke bra. 6447639[/snapback] Sløsing er nødvendig. 6447654[/snapback] Å? Er det nødvendig med et anlegg for mye? En bil for mye? En dress som du aldri bruker og et skopar du lar ligge i hylla? Eneste jeg trenger er en Ford Mustang '69, et hus, og ei å dele det med. Endret 6. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. 6447619[/snapback] Næsj. :] Edit: Hylo FTW! Endret 6. juli 2006 av dimiles Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. 6447619[/snapback] Sløsing er ikke bra. 6447639[/snapback] Sløsing er nødvendig. 6447654[/snapback] Å? Er det nødvendig med et anlegg for mye? En bil for mye? En dress som du aldri bruker og et skopar du lar ligge i hylla? Eneste jeg trenger er en Ford Mustang '69, et hus, og ei å dele det med. 6447681[/snapback] Du tar ting "litt" for seriøst du. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du tar ting "litt" for seriøst du. 6447706[/snapback] Hva skal du med masse ting, hvis det ikke gir deg lykke? En bil hver uke gir meg lykke i to dager, og så blir det kjedelig. Dermed må jeg kjøpe mer. Hva er uansett kult med å ha 0231429309 biler og bruke kun 3 av de? Jeg mener, jeg trenger kun èn bil. Ford Mustang. Jeg trenger ei å være gla' i. Jeg trenger et hus. Pengene ville jeg hatt på konto. Hva med å ha økonomisk trygghet resten av livet istedet for å sløse? Endret 6. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. 6447619[/snapback] Månedslønn på en million? Hvis vi tar hele årslønna, ink. reklame oppdrag, satt han igjen med 190 mill i året, før skatt. Det er vel litt mer enn en mill i måneden? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 La meg si det slik, jeg hadde heller valgt jenta jeg liker enn alt dette her. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 La meg si det slik, jeg hadde heller valgt jenta jeg liker enn alt dette her. 6447718[/snapback] jah. Sikkert Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 La meg si det slik, jeg hadde heller valgt jenta jeg liker enn alt dette her. 6447718[/snapback] Du kan ikke få penger av jenta, du kan få jenta av penger Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg hadde det. Kødder ikke her. SÅ stormforelsket er jeg. Men det er vel en diskusjon som passer i kjærlighetstråden. Du kan ikke få penger av jenta, du kan få jenta av penger Money doesn't buy love. Endret 6. juli 2006 av Midi Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kjøpt meg opp tl 21år handlet mye våpen kjøpt en rå pc nydeligt svært hus med enorme området+skog kjøpt hjemkommunen kjøpt et fly masse fine biler/motorsykler/kjøretøy generelt skjemt ut mine medmennesker osv, bare levd luksus Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Enig med Midi og Hylo. Greit nok at du har masse spenn. Jævli fett osv., men pengene alene ekke noe man blir lykkelig av. Hvis du derimot har venner, dame og et godt liv gjør det ingenting med en liten "ekstrainntekt". Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg hadde det. Kødder ikke her. SÅ stormforelsket er jeg. Men det er vel en diskusjon som passer i kjærlighetstråden. 6447735[/snapback] Akkurat atm, så føler du kanskje det. Men ikke om en stund, da skulle du ønsket du heller valgte pengene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Du tar ting "litt" for seriøst du. 6447706[/snapback] Hva skal du med masse ting, hvis det ikke gir deg lykke? En bil hver uke gir meg lykke i to dager, og så blir det kjedelig. Dermed må jeg kjøpe mer. Hva er uansett kult med å ha 0231429309 biler og bruke kun 3 av de? Jeg mener, jeg trenger kun èn bil. Ford Mustang. Jeg trenger ei å være gla' i. Jeg trenger et hus. Pengene ville jeg hatt på konto. Hva med å ha økonomisk trygghet resten av livet istedet for å sløse? 6447711[/snapback] Det tallet blir rart når det begynner med 0. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Lykke er ikke penger, folkens. Lykke er ikke materialistiske ting. Lightningwolf: Har du problemer med å skjønne hva jeg skriver til deg? Endret 6. juli 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Plassere dei på konto og leve på rentene resten av livet er heller ikkje å forakte. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville kjøpt: Kjøpe mitt personlige LAN-lokale med beste linjehastighet EVER! Alle bilene i TFTF: Tokyo Drift + mye mer Hardcore PC Hjemmekino Motorsykler i hytt og pine Spill til jeg drukner Alle verdens DVDer MASSE MASSE LEGO En fornøyelses park! Tur til verdensrommet (ISS) Gitt bort til venner og bekjente, og ikke minst trengende. SPILLKONSOLLER!!! Wow accounter CS servere Data utstyr Cannondale sykkel Snowboard og utstyr Eget hus Tjenere mp3spillere mobiler Alt på thinkgeek.com MASSE universalfjernkontrollere, så slipper jeg å lete etter fjernkontrollen med en gang den forsvinner Trampolineland(faller kansje under fornøyelsespark) HEAVY stereoanlegg Privatfly Våpen og masse masse mer! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Plassere dei på konto og leve på rentene resten av livet er heller ikkje å forakte. 6447785[/snapback] Og reist rundt jorda og møtt mange mennesker innse at verden er et helvete og kjøpt meg et rep og en indianer som kan et flott knep om løkker. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Lykke er ikke penger, folkens. Lykke er ikke materialistiske ting. Lightningwolf: Har du problemer med å skjønne hva jeg skriver til deg? 6447754[/snapback] Jeg bare kødder meg deg jeg da ikke bli sur. Tråden er ikke lagd for døds seriøse diskusjoner om hvorvid det er smart å sløse bort flere millioner. Men for å finne på mest mulig sprø ting å bruke dem på. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. 6447617[/snapback] Du ville ha kjøpt alt som ikke kan kjøpes for penger med andre ord? 6447627[/snapback] Hvem har sagt at jeg trenger ekte kjærlighet? 6447644[/snapback] Skal du ha "falsk" kjærlighet, er det like greit med et playboyabonnement og et par ruller med dopapir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå