Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Det kom opp i SO5 og det er jo et tema som er diskutert alt for lite. Så jeg lurer på hva du ja akkurat DU ville gjort om du hadde pengene til den store fotballspilleren Beckham som kan kjøpe huset ditt for mindre enn ei månedslønn. Personelig ville jeg jo kjøpt huset ditt. Endret 6. juli 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
nifty Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg hadde skaffet meg ei mindre glorete og overspjåket dame ...... I Tillegg hadde jeg sitti der med en H2 , og et sinnsykt hus ..... _nifty_ Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Haha. Er det mulig? Jaja, med pengene til Beckham ville jeg skaffa meg: Fiiiiiiiiiiine biler Masse store og fine hus maaasse klær masse fotballsko masse sko osv osv Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Tja. Det første jeg hadde gjort var nok å fikse meg livsabonomang for wow! :o Så hadde jeg oppgradert PCen og internettlinjen littttte grann. Også hadde jeg levet et liv i sus og dus. =/ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Oppgradert stereoen min litt. Kanskje kjøpt ny fjernkontroll til forforsterkeren. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Haha. Er det mulig? Jaja, med pengene til Beckham ville jeg skaffa meg: Fiiiiiiiiiiine biler Masse store og fine hus maaasse klær masse fotballsko masse sko osv osv 6447551[/snapback] Bare vært Beckham? Jeg ville kjøpt Spania, investert og kjøpt en glock 18. EDIT- Skikkelig store planer Satrucci_? :!: Endret 6. juli 2006 av Edge Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] Endret 6. juli 2006 av dimiles Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] 14 hus ? :S Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hadde sannsynligvis kjøpt meg et hus, innredet det, gjort det fint etter mine preferanser og kjøpt meg en bil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. 6447617[/snapback] hahaha, så bra du har meg da Endret 6. juli 2006 av Wh00t Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. 6447617[/snapback] Du ville ha kjøpt alt som ikke kan kjøpes for penger med andre ord? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. 6447619[/snapback] Sløsing er ikke bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kjøpt hus Kjøpt bil Kjøpt PC Kjøpt Hifi-anlegg Kjøpt klær, sko osv.. Donert litt til dei som eg synest fortener det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. 6447617[/snapback] Du ville ha kjøpt alt som ikke kan kjøpes for penger med andre ord? 6447627[/snapback] Hvem har sagt at jeg trenger ekte kjærlighet? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Digitalkamera... Kanskje også en ny pute Så en vaskemaskin til foreldrene mine. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Hva skal du med fjorten forskjellige hus? Hadde kjøpt meg et fint hus som kunne blitt hjemmekoselig, et par hytter, fin bil, masse klær&sko og gitt en god slump til mamma. :] 6447602[/snapback] Du må ikke glemme at du har en månedslønn påå godt over millionen så mamma kan få etterhvert du må først å fremst sløse sløse sløse. 6447619[/snapback] Sløsing er ikke bra. 6447639[/snapback] Sløsing er nødvendig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Jeg ville kjøpt meg venner, dame, familie og en kanin. 6447617[/snapback] Du ville ha kjøpt alt som ikke kan kjøpes for penger med andre ord? 6447627[/snapback] Hvem har sagt at jeg trenger ekte kjærlighet? 6447644[/snapback] Jeg skal vel finne fram noe gammelt snusk fra kjærlighet eller deppe tråden. Edit Nr1 Både ja og nei. Om vi hadde tvunget de ville det vel aldri blitt ekte kjærlighet. Og elsker vi ikke å streve litt folkens? Dette var fra kjærlighetstråden.Postet: 23/06-2006 : 07:21 Har nevnes det da litt om ekte kjærlighet. Endret 6. juli 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå