PMnormal Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Jeg synes det huset fortjener noe mye bedre enn en middelmådig 18-200, og den du linket til er et glimrende objektiv. Det skriver jeg av egen erfaring. Edit: Kunne godt tenkt meg den selv. Jeg har som kjent lillebroren. Endret 8. juli 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg synes det huset fortjener noe mye bedre enn en middelmådig 18-200, og den du linket til er et glimrende objektiv. Det skriver jeg av egen erfaring.Edit: Kunne godt tenkt meg den selv. Jeg har som kjent lillebroren. Ja, det er fristende. Det er desidert de mest brukte brennviddene for mitt vedkommende så det hadde vært maksimalt. Vi får se hvor heldig jeg er med lønna mi. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Unngå i alle fall å bare sitte med den superzoomen som eneste alternativ. I så fall må du supplere med en 28 eller 30mm. Tipper zoomen kun hadde blitt brukt i nødstilfeller, der du står med ryggen mot veggen, eller foran en avgrunn. Heldigvis skjer ikke det så ofte. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Unngå i alle fall å bare sitte med den superzoomen som eneste alternativ. I så fall må du supplere med en 28 eller 30mm. Tipper zoomen kun hadde blitt brukt i nødstilfeller, der du står med ryggen mot veggen, eller foran en avgrunn. Heldigvis skjer ikke det så ofte. Will do. Skal poste det endelige valget når jeg har fått utstyret pent plassert fra postkassen og rett i mine fete hender... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Det hadde i alle fall ikke bekymret meg, men du skal ikke stole på meg heller. Du så jo hvordan det gikk da jeg rådet alle til å stole på at KM Alpha-fatningen kommer til å overleve..... 6457717[/snapback] Sorry for å kapre tråden, men har Sony droppet Alpha-fatningen mens jeg var på ferie!? Når det gjelder bildet, så likte jeg motivet, men jeg hadde ønsket å få med litt mer av omgivelsene. Ikke så mye, men jeg syns utsnittet ble i overkant trangt... Endret 11. juli 2006 av Anew Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det hadde i alle fall ikke bekymret meg, men du skal ikke stole på meg heller. Du så jo hvordan det gikk da jeg rådet alle til å stole på at KM Alpha-fatningen kommer til å overleve..... 6457717[/snapback] Sorry for å kapre tråden, men har Sony droppet Alpha-fatningen mens jeg var på ferie!? Når det gjelder bildet, så likte jeg motivet, men jeg hadde ønsket å få med litt mer av omgivelsene. Ikke så mye, men jeg syns utsnittet ble i overkant trangt... 6471295[/snapback] Det var en litt ironisk kommentar til tidligere diskusjoner om fatninger Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Når det gjelder bildet, så likte jeg motivet, men jeg hadde ønsket å få med litt mer av omgivelsene. Ikke så mye, men jeg syns utsnittet ble i overkant trangt... Mhm, mulig du har et poeng med utsnittet. Men problemet er at om jeg hadde gjort et større utsnitt hadde vi fått med et forfalt naust til, men OGSÅ ett av de motbydelige nye som rike byfolk bruker, og da mest til hytte. Dette ville talt noe mot bildet sin misjon. Skal snart tilbake sør en tur, og da kan jeg ta og lete opp motivet igjen for å se om det er der fremdeles, og om så, så får vi en litt grønnere versjon også, noe som mange andre etterlyste. Vi får se, bare tiden vil vise. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå