rolk47 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Nettopp fått meg nytt Nikon D50 digitalt speilrefleks og prøver som nybegynner å finne rette motiver som kan bli bra. Her er to bilder jeg er veldig fornøyd med. 1# Spider bildet var i utgangspunktet blå himmel og lyst, men jeg skrudde på blitsen og justerte på ISO verdiene så fikk jeg da svart bakgrunn med opplyst motiv. At bildet er overeksponert gjorde jeg med viten og vilje for å få et anderledes bilde med en kunstnerisk vri. 2# Fikk noen tips om hvordan jeg burde fokusere og få fram et bra bilde så jeg prøvde meg likegreit på naboens blomster. Synes faktisk det ble veldig bra sett fra en uerfaren hobbyfotografs øyne. Jeg er veldig intressert i konstruktiv tilbakemelding fra noen som har litt erfaring med kamera eller som enkelt og greit vil gi meg litt tilbakemelding. Har forøvrig brukt en 18-55mm linse. -Roffen- Endret 8. juli 2006 av rolk47 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 drepte nettopp en edderkopp og spylte den ned i do.. den var stor, og ligna litt på din.. Edderkopper er ekle. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kult motiv, men bildet var ikke så bra. Alt for overeksponert. Svart bakrunn får du lett viss du bruker blits samt HØY blender. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Helt klart potensiale i bildet. Men syns det blir mye svart, og alt for overeksponert. Noen dråper, eller lignede i spindelvevet hadde også gjort seg. (selv om det kanskje ikke var så lett å få til ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå