Blomsterpotte Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Er det noen som har greie på "aliases.txt" filen? jeg skal spille cs gjennom hamachi men jeg får bare den der class C meldingen opp.. jeg har lest på forume til hamachi men jeg fatter ikke helt! noen som har fått det til som kan forklare meg på en kort å lett måte? jeg hadde gjort alt som sto sånn jeg fatta det! men det funket ikke MVH henrik Lenke til kommentar
phex Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Prøvd å joine "Hardware.no" nettverket, men ser ut til at det er fult så jeg lagde et nytt et for de som ikke kan joine det første: Nettverksnavn: Hardware.no 2 Nettverkspassord: Hardware Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noen flere som vil teste hamachi ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan man dele filer i hamachi, evt. hvordan? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kan man dele filer i hamachi, evt. hvordan? Hamachi fungerer slik at man får LAN over internet. Altså man kan dele mapper som om man sitter på LAN. Man kan også spille spill over LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå