Djuici Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt å bytte leverandør av ADSL fra BlueCom til Telenor.. Bindingstida gikk ut i juni, og skal bestille ADSL fra Telenor. Men leser noe om oppsigelsestid på hele 3 mnd.. Betyr det da at det tar hele 3 mnd før jeg får flytta linja til Telenor?? Begynner å bli lei av Vente-lo.. Endret 6. juli 2006 av Djuici Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Du, kan få telenor med en gang om du vil, men du må betale før 3måneder oppsigelsestid. edit: leif Endret 6. juli 2006 av Dwagon Lenke til kommentar
Djuici Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Du, kan få telenor med en gang om du vil, men du må betale før 3måneder oppsigelsestid. edit: leif 6446950[/snapback] Jaja, bare jeg blir kvitt dem så fort som mulig er jeg fornøyd! Skal ringe dem i morgen å høre hva de sier, om jeg møter på noen som kan hva de driver med, som er en sjeldenhet... Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Du, kan få telenor med en gang om du vil, men du må betale før 3måneder oppsigelsestid. edit: leif 6446950[/snapback] Mulig man kan komme seg ut av den, når tiscali ble oppkjøpt av telenor så fikk jeg slippe på dagen, dette pga av at forutsetningen var endret.At det er lov med 3 måneders oppsigelse finner jeg utrolig! Lenke til kommentar
Djuici Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 At det er lov med 3 måneders oppsigelse finner jeg utrolig! 6447108[/snapback] Ja, det er jo helt utrolig! Trodde det var vanlig med en måned hos de fleste. BlueCom gjør alt for å holde på kundene sine, vet du... Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 At det er lov med 3 måneders oppsigelse finner jeg utrolig! 6447108[/snapback] Ja, det er jo helt utrolig! Trodde det var vanlig med en måned hos de fleste. BlueCom gjør alt for å holde på kundene sine, vet du... 6447120[/snapback] Tror det er ganske vanlig faktisk.Tidligere så var det ikke noe problem å bytte så lenge bindingstiden var ute.Kanskje noe for VG/forbrukerrådet nå når sommervikarene har lite å gjøre Lenke til kommentar
Djuici Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Jaja, jeg får se hva de sier i morgen Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ta å legg ut svaret her, lurer på å bytte selv Lenke til kommentar
Djuici Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Det skal jeg gjøre vet du Lenke til kommentar
Djuici Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg prøvde å ringe BlueCom i dag, men det var så lang kø, så jeg ga opp! Blir så dyrt også. Istedet har jeg sendt en mail til dem, og håper på svar før helga. Kommer tilbake med svar. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Huff.. Savner gode, gamle Catch! Svar på telefonen på under 3 minutter. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sikkert litt spesielt om sommeren.. Før Ventelo kom inn i bildet tok det ikke mange minuttene før man fikk snakke med noen hos BC. Uansett så er support unødvendig for meg, for det er aldri nede Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Har bestemt meg for og bytte isp jeg også...Vil bort fra alt rotet Ventelo BC har ordnet istand... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå