Chaqwa Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvor mange kroner er det for en Polsk btw? ^^ 6451866[/snapback] 2,- kr ca. Gang de polske prisene med to så får du verdien i norske kroner. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Nice, høres bra ut både med utseende og at de kler seg bedre, har sett mye rart på den fronten gitt ^^ 2kr er 1zloty ja, da er det rimelig billig der nede. Er mulig de har euro der nede, siden de er i EU, men det kan jeg alltids finne ut i løpet av dagen Men jeg mener å huske at de har zloty, kanskje en kombinasjon det og euro... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 der finnes fine strender! og de bruker både euro å zloty Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er ikke noen gode strender i polen.... se på kystlinja dems da mann 6453665[/snapback] 22 år og så bastanta meninger om noe du tydeligvis ikke har peiling på Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Polen=Anbefalt helst uten lærer Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Sitter i Polen naa, og her er det jo flott. Varmt er det ogsaa. Har hatt ca. 28-32 grader ++ de siste 2 ukene. Strender, diskoteker og festeplasser finnes det tusenvis av. Og det er fint her, og ikke stygt som de andre sier. De som syns det er stygt har nok vaert i sor, og der er mye fattig og stygt. Her i nord er alt nytt og mye finere enn noen plass i Norge. Men maa nesten stikke ut aa lope etter mer jenter jeg. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) De som syns det er stygt har nok vaert i sor, og der er mye fattig og stygt. ja, da var jeg definitivt i sør.. for der jeg var så alt helt jævlig ut.. falleferdige utslitte murhus og rustete polski fiater OVERALT.. snek seg inn et fint hus en sjelden gang.. Her i nord er alt nytt og mye finere enn noen plass i Norge. kan godt hende det.. men det skal jeg se før jeg tror det Endret 13. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 (endret) Jeg skal ikke til Polen ,men til vilnius ,litauen. Skal bli fint å oppleve de stedene før euroen tar dem og det er like dyrt som resten av europa. Endret 13. juli 2006 av CFD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå