Gå til innhold

ferie tur til polen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha kjørt med egne biler, tatt tog og fly til forskjellige steder i Polen i flere år kan jeg anbefale stedet som ferieland.

Langs Østersjøen er det mange finne strender å se og billige moteller og god mat.

Innlandet er stort og det er mye å se hvis man liker bonderomantikk.

Warsawa er bra med bl.a. en stor gjennomoppbygget gamleby (tyskerne sprengte alt ved siste besøk).

Lenger sør i landet har vi f.eks. Krakow og fjell og snø for de som liker slikt.

Ps. En polakk som jobber i en butikk tjener ca. 8 kr. Derfor er også prisene tilsvarende lave for oss. God ferie !

Lenke til kommentar

Var i Polen på klassetur med ungdomsskolen, og har sykt lyst til å dra dit igjen. Da mener jeg hovedsaklig Krakow. En kjempeflott gammel by, og like utfor byen finner du en gammel saltgruve, som er åpent for turister og greier.

I selve byen er det masse barer og restauranter og butikker. Tror Dagbladet faktisk hadde en (utelivs)guide om Krakow for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar

Vurderer også en tur til polen jeg og, hørt at det er meget billig der samt mange fine utesteder/god mat :)

Er det noen som har sett noen jenter/damer der forresten? For jeg har blitt meget godt kjent med ei jente fra Warszawa, vi har pratet i snart 2 år, så jeg er litt interessert hvordan de ser ut sånn generellt, vi har ikke gitt bilde til hverandre enda... :blush:

Hvor mange kroner er det for en Polsk btw? ^^

Lenke til kommentar
Vurderer også en tur til polen jeg og, hørt at det er meget billig der samt mange fine utesteder/god mat :)

Er det noen som har sett noen jenter/damer der forresten? For jeg har blitt meget godt kjent med ei jente fra Warszawa, vi har pratet i snart 2 år, så jeg er litt interessert hvordan de ser ut sånn generellt, vi har ikke gitt bilde til hverandre enda...  :blush:

Hvor mange kroner er det for en Polsk btw? ^^

6451866[/snapback]

Ingen fare, de er helt som oss :)

Traff noen jenter sist sommer i Warsawa og jeg synes polske jenter kler seg mye bedre enn mange norske. Dessuten virker det som regel at de tynnere også.

Hva er btw ?

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...