Cheese_king Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hey, vudere å reise til polen med et par venner..men er det noen som vet om noen bra steder? tenker på strand å diskoteker.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Veit det er billig sprit der...men jeg skal holde meg unna sprit i nærmeste fremtid, så frister ikke (type 18 kr for 0.5 liter) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Vel, kommer ikke på no anna enn BlackBar, men det er jo en bar, ikke diskotek. Er vel mer bar-menneske, rett og slett Anbefaler Krakow som by, i hvert fall. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 hey, vudere å reise til polen med et par venner..men er det noen som vet om noen bra steder? tenker på strand å diskoteker.. 6446615[/snapback] Som i sydentur? Du er klar over hvor Polen ligger? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 det er faktisk varmt i polen også! har vært der før, og google sier det er rundt 25-30 grader Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) har vært der på polen/tyskland tur på u-skolen.. ja, det er billig, .. men fy faen å stygt det er der Endret 6. juli 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 jeg også skal til polen. Er det noe stor toll fare? skal først ta fly til oslo så derreter til polen. Det er ikke sjekk fra trondheim til oslo nei?;P ettersom det er så billig så er jeg trua til å ha med meg flere liter ;P Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det er faktisk varmt i polen også! har vært der før, og google sier det er rundt 25-30 grader 6446844[/snapback] Ja fy faen, Google sier det og da må det jo være sant. ^^ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det er faktisk varmt i polen også! har vært der før, og google sier det er rundt 25-30 grader 6446844[/snapback] Ja fy faen, Google sier det og da må det jo være sant. ^^ 6447063[/snapback] google is ...god! Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Her er værvarsel for Warszawa: http://pogoda.onet.pl/1,3,38,miasto.html Her er Kraków: http://pogoda.onet.pl/1,196,38,miasto.html Skal til Polen jeg og, men skal besøke familie. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Polen reiser du til for å sjå konsentrasjonsleirar og gamle, flotte byar. Ikkje for å stikke på diskotek og å slikke sol. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Second that, Satrucci_! Skal du absolutt til et billig østblokkland, så dra nå til Bulgaria eller no... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Etter å ha kjørt med egne biler, tatt tog og fly til forskjellige steder i Polen i flere år kan jeg anbefale stedet som ferieland. Langs Østersjøen er det mange finne strender å se og billige moteller og god mat. Innlandet er stort og det er mye å se hvis man liker bonderomantikk. Warsawa er bra med bl.a. en stor gjennomoppbygget gamleby (tyskerne sprengte alt ved siste besøk). Lenger sør i landet har vi f.eks. Krakow og fjell og snø for de som liker slikt. Ps. En polakk som jobber i en butikk tjener ca. 8 kr. Derfor er også prisene tilsvarende lave for oss. God ferie ! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Var i Polen på klassetur med ungdomsskolen, og har sykt lyst til å dra dit igjen. Da mener jeg hovedsaklig Krakow. En kjempeflott gammel by, og like utfor byen finner du en gammel saltgruve, som er åpent for turister og greier. I selve byen er det masse barer og restauranter og butikker. Tror Dagbladet faktisk hadde en (utelivs)guide om Krakow for ikke så lenge siden. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Vurderer også en tur til polen jeg og, hørt at det er meget billig der samt mange fine utesteder/god mat Er det noen som har sett noen jenter/damer der forresten? For jeg har blitt meget godt kjent med ei jente fra Warszawa, vi har pratet i snart 2 år, så jeg er litt interessert hvordan de ser ut sånn generellt, vi har ikke gitt bilde til hverandre enda... Hvor mange kroner er det for en Polsk btw? ^^ Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Vurderer også en tur til polen jeg og, hørt at det er meget billig der samt mange fine utesteder/god mat Er det noen som har sett noen jenter/damer der forresten? For jeg har blitt meget godt kjent med ei jente fra Warszawa, vi har pratet i snart 2 år, så jeg er litt interessert hvordan de ser ut sånn generellt, vi har ikke gitt bilde til hverandre enda... Hvor mange kroner er det for en Polsk btw? ^^ 6451866[/snapback] Ingen fare, de er helt som oss Traff noen jenter sist sommer i Warsawa og jeg synes polske jenter kler seg mye bedre enn mange norske. Dessuten virker det som regel at de tynnere også. Hva er btw ? Endret 7. juli 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvor mange kroner er det for en Polsk btw? ^^ 6451866[/snapback] For en polsk hva? Zloty? Syns å huske det var 2kr pr zloty, med mindre det var omvendt. Eller har de kanskje euro nå? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 zloty elns ja, 2nok er 1zloty elns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Det er ikke noen gode strender i polen.... se på kystlinja dems da mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå