Gå til innhold

HW-Lan 06: Usikker på når din høstferie er? Sjekk denne!

Anbefalte innlegg

Sikkert noen som er litt usikkere på om det passer å dra på HW-LAN pga. høstferien faller ikke likt i alle fylker. Jeg var usikker på det samme, og kom over et dokument som viser en god oversikt:

For .doc fil: Her

Må kanskje høyereklikke på linken og trykke "Lagre mål" som eller "Save target as", som det heter på nynorsk.

For HTML versjon av fila: Her

Regner med at disse dokumentene stemmer, siden de ligger på Kommune-sektorens hjemmesider.

Håper uansett at dette kan hjelpe noen :)

Sticky kanskje?

Mhv Jorek.

Edit. Fiksa linkene :)

Endret av Jorek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsumering:

Hedmark: Uke 41

Aust-Agder: Uke 41

Buskerud: Uke 40

Rogaland: Uke 41

Møre og romsdal: Uke 41

Sør-Trøndelag: Uke 41

Vest-Agder: Uke 41

Oslo og Akershus: Uke 40

Telemark: Individuelt til hver skole

Østfold: Uke 40

Finnmark: Individuelt til hver skole

Oppland: Uke 40

Sogn og fjordane: Uke 41

Nord-Trøndelag: Uke 41

Vestfold: Uke 40

Troms: Ikke klar pr. 03.03 Vennligst sjekk den enkeltes kommunes hjemmeside

Nordland: 09-11.10

Hordaland: Uke 40

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel de dagene på skolen er vel ikke så veldig viktig, opplevelsen med det første (ikke det siste håper jeg) er mye viktigere enn å sitte og kjede seg i 7 timer hver dag vil nå jeg si! Selv bor jeg i Akershus så det ikke er noe problem for meg

Lenke til kommentar
Vel de dagene på skolen er vel ikke så veldig viktig, opplevelsen med det første (ikke det siste håper jeg) er mye viktigere enn å sitte og kjede seg i 7 timer hver dag vil nå jeg si! Selv bor jeg i Akershus så det ikke er noe problem for meg

6607974[/snapback]

QFT

[]egen mening: det kan da ikke skje så fryktelig mye de dagene der, da er det heller bedre å utnytte tiden til noe litt "bedre", bli kjent med nye brukere og diverse:) []

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...