Gå til innhold

To minutters gameplay med COD3


Anbefalte innlegg

Nei altså eg skule gjerne sett denne tittelen også på PC. COD startet jo på PC,og har alltid vert heilt texas online. Opplevelsen bli ikkje den samme med gamead nei. Men eg har ingenting i mot FPS på konsoll.

6461572[/snapback]

 

 

Har kun xbox (gammel) jeg. Har etterhvert vent meg til å spille FPS på denne selv om jeg nok forestrekker PC. Det som er håpløst på FPS på Konsoll (EDIT) er å rotere 90 til 180 grader. Det går ulidelig treeeeegt.

 

Har er forslag til styrefunksjon på konsoll som jeg ikke har sett i noen spill ennå. På xbox 360 er det 2 skulderknapper på hver side. Ser for meg at man hvis man hadde trykket inn den ene skulderknappen så kunne man rotere dobblet så fort. Tror det ville vært en ganske så grei måte å unngått den treeeeege roteringen på. Noen synspunkter?

 

EDIT: PC strøket, Konsoll satt inn

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den funksjonen du nevner brukes vi noen spill, eller ihvetfall på Lost Planet til 360( noe lignende ihvertfall. Sjølv om det er snakk om 3.persone synsvinkle, funker det meget godt. Regner med det var konsoll du mente det var tregt å snu seg på ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Call of Duty online på PC er dødt i mine øyne.

 

COD2 blei rett og slett dumpa av utviklerne, og de rettet ikke opp kritiske feil i den siste patchen, som de brukte opp mot 6-7 mnd med å få ut.

 

Jeg har spilt COD, COD:UO og COD2, og vært ganske fornøyd, spilt i mange turneringer, men COD2 holder allerede på å dø ut. Blir nok ikke COD3 for min del, da jeg syns utviklerne har skuffet stort.

Lenke til kommentar
Mye bedre eksplosjoner og røyk og flammer, men teksturene på menneskene og omgivelsene er fortsatt de samme *veldig like ihvertfall* og noe kjedelige. For lite liv i dem.

 

WW2 spill begynner og bli brukt opp?

6487263[/snapback]

Nå blir det jo likt siden andre verdenskrig hovedsaklig ble kjempet rundt i Frankrike, Italia, Sovjet og Tyskland.

 

Det er ennå veldig mye stoff å ta i fra ennå. Så det er nok ikke siste gangen vi får se spill derifra. CoD blir uansett litt av en opplevelse, det tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar

WW2 temaet er brukt mye ja. Men eg er lei av å spille amerikaner eg. Eg vil spille med fleire frontkjempere. No får vi jo spille som polakk og kanader i tilleg i COD3, noe som er konge. Men som mange andre ønsker eg også å spille som vanlig tysk menig. Men dettev er vel enda for kontroversielt sier mange. Eg håper ihvertfall det kommet eit slikt spel i framtida. Men eg føler tiden er inne for denne muligheten altså.

Lenke til kommentar

Ser helt OK ut. Ragdoll-fysikk er ikke med nei. Billige jævler. spillutviklere bruker stadig mer og mer skitne triks og dårlige latmannsmetoder for å suge vekk pengene fra oss. Spillene blir kortere og stadig mindre nybringende. Dessuten blir de dyrere.

 

Lyden hørtes bra ut, og den kjempescriptede sekvensen når man sloss mot tyskeren så jo litt artig ut, men kan de ærlig talt påstå at det er nok nytt for at vi skal kunne betale fullpris? Kunne de ikke i det minste legge til en og annen liten siderute, slik at ikke spillet er 110% identisk HVER GANG man går gjennom spillet?

 

Kanskje jeg skaffer dette spillet. CoD 2 var definitivt kult, men det skal være mye nytt for at jeg skal kjøpe 3'eren. 2'ern var bare så vidt verd mine penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...