Gå til innhold

To minutters gameplay med COD3


Anbefalte innlegg

Enig med Torstein OK, det er artigare å ha fleire valg enn å alltid bli tvungen til å gå gjennom eit hull eller vindauge.

 

Har likte både CoD og CoD2, så dette blir sikkert like artig. Eksplosjonane var det som fanga mitt auge, såg veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel nesvne det at COD3 er konsoll eksklusiv. Ser noen håper at de har god nok PC her :whistle: Meiner det var slik at konsoll skulle får eit spel med WW2 tema og PC skulle få midtøsten krise som tema ;) Sitter på jobb så gidder ikkje sjekke opp.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Men er det ekslusivt konsoll om det kjem ein PC-versjon med Midtøsten og ein konsollversjon med WW2?

 

Ekslusivt konsoll er tåpelig, sikkert sidan det er så mykje piratkopiering til PC, men FPS på konsoll er håplaust samanlikna med PC.

6461357[/snapback]

greit nok ja de taper sikkert på piratkopiering, men fortsatt så bør det nå komme til PC. Som du sier Zeph, så er FPS håpløst på konsoll

Lenke til kommentar
Det som slo meg var hvor likt det så ut CoD 2. Men det var interessant det siste med nærkamp. Håper de legger inn flere slike nye gameplayelementer, så får vi noe nytt å bryne oss på. Blir litt kjedelig med WW2 igjen hvis det kun er nye brett som blir introdusert.

6463558[/snapback]

Nå er det da bare knappe 7 måneder siden CoD2 ble lansert og da, så de kunne jo ikke gjort veldig mye med motoren. De har hovedsaklig jobbet med fysikken og andre gameplay-elementer virker det som. Noe som er positivt.

 

Spill fra andre verdenskrig selger som bare det selv om det er de samme opp igjen. Så nye baner holder i masser virker det som :) Det er bare noe spesielt med andre verdenskrig, selv er jeg veldig interessert, så jeg tar hva jeg får. Kan såklart blir kjedelig, men CoD er et varemerke med noe av de beste iscenesatte sekvensene noensinne i spill. Det er de vi gamere er ute etter (gjelder for meg i hvertfall).

Lenke til kommentar

Jeg var ikke ute etter ny grafikk eller noe. Det visuelle ser mer enn bra nok. Men det var bare fremgangsmåten. Vi fikk riktignok kun 2 minutter, men jeg håper vi får mer å bryne på spillemessig. Altså mindre one-man-army, mer taktikk og realisme. Gjerne noe historie også og nye gameplayelementer.

 

Jeg elsker WW2, men merker at jeg er litt lei av å slåss i Franske landsbyer.

Lenke til kommentar

Eg er spennt på om MOH: Airborne vil lever sakene sine eg altsdå. Det blir jo sagt at man styrer hovudpersonen fra flyet av, og at man derfor kan styre fallskjermen dit man vil. Utviklerene lover også store maps slik at man kan velge fra forskjellige innfallsvinkler for å løse det enkelte oppdrag på flere måter. Det høres herlig ut,men vi har blitt servert lovord før. Spillet skal også ta for seg de største lutfbårne oppdreagene fra WW2. Håper dette blir bra,sammen med COD3 og BIa3.

 

Blir eit herlig år for WW2 fans dette altså.

Lenke til kommentar

COD-serien er den WII-shooter jeg liker best men også den som jeg syns er svak på fysik. Når du har spillt half life2 så trodde du nesten "havoc" skulle komme til andre spill som COD, men nei.

 

Alle tre kasser sitter som støpt noe du ikke finner i hl2, så litt dumt da du kan bruke det meste som "cover" i cod.

 

Håper de gjør noe med dette til cod3.

Lenke til kommentar
COD-serien er den WII-shooter jeg liker best men også den som jeg syns er svak på fysik. Når du har spillt half life2 så trodde du nesten "havoc" skulle komme til andre spill som  COD, men nei.

 

Alle tre kasser sitter som støpt noe du ikke finner i hl2, så litt dumt da du kan bruke det meste som "cover" i cod.

 

Håper de gjør noe med dette til cod3.

6466427[/snapback]

CoD3 skal ha et likt fysikk-system som HL2. At objekter reagerer etter hvilket materiale de er av.

Lenke til kommentar

Ein annen ting eg la merke til på filmen var at det var brukt noen av de samme gamle kommentarene fra dine våpenbrødre. Håper inderlig de implementerer ein del nytt. De skraut vel så mye av at de hadde jævlig mange forskjellige kommentarere/dialoger i COD2. Slike småting som det der syns eg er litt viktig.

Lenke til kommentar
COD-serien er den WII-shooter jeg liker best men også den som jeg syns er svak på fysik. Når du har spillt half life2 så trodde du nesten "havoc" skulle komme til andre spill som  COD, men nei.

 

Alle tre kasser sitter som støpt noe du ikke finner i hl2, så litt dumt da du kan bruke det meste som "cover" i cod.

 

Håper de gjør noe med dette til cod3.

6466427[/snapback]

CoD3 skal ha et likt fysikk-system som HL2. At objekter reagerer etter hvilket materiale de er av.

6466544[/snapback]

 

 

Dvs de skal bruke HAVOC 2.0 ? Eller SOURCE regner med det er havoc.

Lenke til kommentar

Her er den siste informasjonen

 

PRODUCT DESCRIPTION:

The follow-up to the #1 next-generation game, Call of Duty 3 delivers the intensity of being closer than ever to the fury of combat during the Normandy Breakout, the historic campaign that made the liberation of Paris possible and brought the Allies a step closer to Berlin. Through a seamless narrative that delivers the rush of unrelenting battle and breathtaking action, players assume the roles of four ordinary Allied soldiers—American, British, Canadian and Polish—and are thrust onto an authentic, living battlefield for an unprecedented variety of combat, with advanced high-definition graphics, detailed character animations and explosive on-screen action, delivering the most immersive and cinematically intense war experience ever.

 

KEY FEATURES:

 

• The Power of Next-Gen – Built from the ground-up for next-gen consoles, Call of Duty 3 brings the battle to life with advanced graphics, a new physics engine, a procedural environment and detailed ensemble animations that deliver the most cinematic war experience ever.

 

• Battle Actions – An all-new close-quarters battle mechanic allows players to fight hand-to-hand, improvise explosive devices, disarm traps and execute a host of other battlefield situations that require cunning and rapid reflexes to survive.

 

• Branching Mission Paths – Next-generation level design provides multiple attack routes that let players decide how to confront the enemy – flank an opponent, or hit him head-on. Each unique mission path requires special tactics, from sniping and demolition to all-out head-on clashes.

 

• Nowhere to Hide – Environmental physics allow players to destroy enemy soft cover hideouts, forcing foes out in the open. But be wary, opponents can eliminate your protective cover as well.

 

• Team-based Multiplayer with Vehicles – Combined arms and team-based combat provides unprecedented depth and variety by allowing up to 24-players to battle it out online with the option of single or split-screen Internet play. Gamers have the choice to play as infantry or commandeer multiple-occupancy vehicles, including tanks, jeeps, and motorcycles with side-cars, leading to unique mobile combat roles for all-out, multiplayer mayhem. Call of Duty 3 also offers soldier classes, each with class specific abilities, and a ranking system for truly diversified squad combat.

Lenke til kommentar
Her er den siste informasjonen

 

PRODUCT DESCRIPTION:

The follow-up to the #1 next-generation game, Call of Duty 3 delivers the intensity of being closer than ever to the fury of combat during the Normandy Breakout, the historic campaign that made the liberation of Paris possible and brought the Allies a step closer to Berlin. Through a seamless narrative that delivers the rush of unrelenting battle and breathtaking action, players assume the roles of four ordinary Allied soldiers—American, British, Canadian and Polish—and are thrust onto an authentic, living battlefield for an unprecedented variety of combat, with advanced high-definition graphics, detailed character animations and explosive on-screen action, delivering the most immersive and cinematically intense war experience ever.

 

KEY FEATURES:

 

• The Power of Next-Gen – Built from the ground-up for next-gen consoles, Call of Duty 3 brings the battle to life with advanced graphics, a new physics engine, a procedural environment and detailed ensemble animations that deliver the most cinematic war experience ever.

 

• Battle Actions – An all-new close-quarters battle mechanic allows players to fight hand-to-hand, improvise explosive devices, disarm traps and execute a host of other battlefield situations that require cunning and rapid reflexes to survive.

 

• Branching Mission Paths – Next-generation level design provides multiple attack routes that let players decide how to confront the enemy – flank an opponent, or hit him head-on. Each unique mission path requires special tactics, from sniping and demolition to all-out head-on clashes.

 

• Nowhere to Hide – Environmental physics allow players to destroy enemy soft cover hideouts, forcing foes out in the open. But be wary, opponents can eliminate your protective cover as well.

 

• Team-based Multiplayer with Vehicles – Combined arms and team-based combat provides unprecedented depth and variety by allowing up to 24-players to battle it out online with the option of single or split-screen Internet play. Gamers have the choice to play as infantry or commandeer multiple-occupancy vehicles, including tanks, jeeps, and motorcycles with side-cars, leading to unique mobile combat roles for all-out, multiplayer mayhem. Call of Duty 3 also offers soldier classes, each with class specific abilities, and a ranking system for truly diversified squad combat.

6473776[/snapback]

 

 

Og dette får vi pc-eiere ikke ta del i vræææææl

Lenke til kommentar
Og dette får vi pc-eiere ikke ta del i vræææææl

6480635[/snapback]

PC-spillere får Call of Duty Modern Combat eller hva det nå het. Det er utviklet av Infinity Ward selv (de som laget orginalen og nr. 2). De som lager 3-ern laget CoD Big Red for konsollene.

Lenke til kommentar
Jeg syntes fortsatt at Cod er for "innelåst"

uansett hvor man skal er det kun en vei man kan gå. man blir uansett tvunget til å gå i en eller annen grop, gjennom 2 hus eller noe, istedet for å kunne lage sin egen vei.

hva mo jeg vil gå denne veien? dei der er det en liten kant med sandsekker. da får vi vell følge den samme veien da. liker det ikke :(

6461062[/snapback]

 

Enig. Har alltid sagt at å spille COD er som å bevege seg inni en skoeske. Det er kun en vei man kan gå. Sånt fikser jeg ikke. Må kunne ha frihet til selv å bestemme hvordan jeg vil ta ut en fiende. Om jeg vil gå inn i huset til venstre opp på toppen ta dem ut med maskinpistol. Eller snike meg bak en murvegg og lempe noen granater på dem. Denne frihetene har man dessverre ikke i COD2. Følte også mye av det samme da jeg spilte Half-Life2. Greit at det var slik da HL1 kom, men nå bør utviklingen ha gått såpass langt at man klarer å lage spillmiljøer med en hvis "romfølelse" der man kan bevege seg ihvertfall litt uten for allfarvei uten at det bli like ekstremt som i Oblivion/Morrowind eller GTA serien...

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...