Gå til innhold

To minutters gameplay med COD3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såg ut som CoD det der. Fysikken har aldri vore viktig i desse spela, og eg kan ikkje seie at det plager meg. Det er eit eller anna med CoD-serien som fanger interessa mi. Det er kanskje ikkje dei mest orginale spela på markedet, men eg har fått mykje morro ut av dei uansett.

 

Nærkampen mot slutten av filmen virka og litt spennande.

Lenke til kommentar

Joda, ser ikke så værst ut spillmessig. Syns alt virker litt statisk jeg, men det er kanskje fordi jeg liker mer hvordan kontrollen til Wii fungerer i spill nå.

 

Derfor ser jeg mer fram til å se filmer fra Wii-versjonen, om de har valgt å bruke statisk sikte eller fritt, slik som i f.eks. Red Steel.

 

Hvilken versjone jeg kommer til å skaffe meg er avhengig av hvilket som kommer først. Men vi får se, CoD er jo en serie som er verdt å få med seg.

Lenke til kommentar
Joda, ser ikke så værst ut spillmessig. Syns alt virker litt statisk jeg, men det er kanskje fordi jeg liker mer hvordan kontrollen til Wii fungerer i spill nå.

 

Derfor ser jeg mer fram til å se filmer fra Wii-versjonen, om de har valgt å bruke statisk sikte eller fritt, slik som i f.eks. Red Steel.

 

Hvilken versjone jeg kommer til å skaffe meg er avhengig av hvilket som kommer først. Men vi får se, CoD er jo en serie som er verdt å få med seg.

6447050[/snapback]

 

Wii blir bedre enn 360 :D

Lenke til kommentar

Eg har alltdig likt COD spilla,og dette blir sikkert inget unntak. uansett så får sjølv den meste kresne WW2 fanskaren noe å glede seg over iform av BIA3 og MOH:Airborne som vi enda har sett lite til. COD3 MP blir nok heilt texas :)

 

Og ka Wii versjonen angår, eg gleder meg virkelig til å se dette i aksjon!!

Lenke til kommentar
Og ka Wii versjonen angår, eg gleder meg virkelig til å se dette i aksjon!!

6455700[/snapback]

Ja det blir spennende. Den skal visst være den som har blitt utviklet best med tanke på kontrollen. Kanskje ikke så rart. De delene hvor du har nærkamp med en tysk soldat skal visst bruke Wiimote godt. Blir visstnok ganske forskjellig fra 360/PS3 versjonene.

 

Sånn grafiske blir det vel et sted mellom Xbox og Xbox 360/PS3 tenker jeg. Kontrollen gjør nok opp for resten. Som sagt er jeg spent på om de bruker statisk sikte eller slik som i Red Steel. Håper mest på det siste. Syns FPS virker mer spennende og ekte på den måten. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Joda, ser ikke så værst ut spillmessig. Syns alt virker litt statisk jeg, men det er kanskje fordi jeg liker mer hvordan kontrollen til Wii fungerer i spill nå.

 

Derfor ser jeg mer fram til å se filmer fra Wii-versjonen, om de har valgt å bruke statisk sikte eller fritt, slik som i f.eks. Red Steel.

 

Hvilken versjone jeg kommer til å skaffe meg er avhengig av hvilket som kommer først. Men vi får se, CoD er jo en serie som er verdt å få med seg.

6447050[/snapback]

 

Kommer CoD 3 til Wii ? Tviler Wii greier å kjøre såpass til bra grafikk etter hva jeg har sett av andre spill.

Lenke til kommentar
Joda, ser ikke så værst ut spillmessig. Syns alt virker litt statisk jeg, men det er kanskje fordi jeg liker mer hvordan kontrollen til Wii fungerer i spill nå.

 

Derfor ser jeg mer fram til å se filmer fra Wii-versjonen, om de har valgt å bruke statisk sikte eller fritt, slik som i f.eks. Red Steel.

 

Hvilken versjone jeg kommer til å skaffe meg er avhengig av hvilket som kommer først. Men vi får se, CoD er jo en serie som er verdt å få med seg.

6447050[/snapback]

 

Kommer CoD 3 til Wii ? Tviler Wii greier å kjøre såpass til bra grafikk etter hva jeg har sett av andre spill.

6456033[/snapback]

Det er vel ingen tvil om at grafikken ikke vil kunne måle seg med 360/PS3-versjonen.

 

Du bør kanskje ikke undervurdere Wii for mye. De spillene som har blitt vist nå har ikke blitt prioritert med tanke på grafikk. Utviklerer har stort sett bare jobbet med å utnytte kontrollen til Wii. De siste bildene av Red Steel er mye bedre allerede enn hva vi har sett på E3.

 

Utviklere hadde bare jobbet med utviklerverktøyene som var modifiserte gamecube kits med Wiimote tilkoblet. Tror de har fått den ferdige utgaven nå, Nintendo skulle være ferdig med den i juni. Har ikke hørt noe ennå.

Lenke til kommentar
Joda, ser ikke så værst ut spillmessig. Syns alt virker litt statisk jeg, men det er kanskje fordi jeg liker mer hvordan kontrollen til Wii fungerer i spill nå.

 

Derfor ser jeg mer fram til å se filmer fra Wii-versjonen, om de har valgt å bruke statisk sikte eller fritt, slik som i f.eks. Red Steel.

 

Hvilken versjone jeg kommer til å skaffe meg er avhengig av hvilket som kommer først. Men vi får se, CoD er jo en serie som er verdt å få med seg.

6447050[/snapback]

 

Kommer CoD 3 til Wii ? Tviler Wii greier å kjøre såpass til bra grafikk etter hva jeg har sett av andre spill.

6456033[/snapback]

Det er vel ingen tvil om at grafikken ikke vil kunne måle seg med 360/PS3-versjonen.

 

Du bør kanskje ikke undervurdere Wii for mye. De spillene som har blitt vist nå har ikke blitt prioritert med tanke på grafikk. Utviklerer har stort sett bare jobbet med å utnytte kontrollen til Wii. De siste bildene av Red Steel er mye bedre allerede enn hva vi har sett på E3.

 

Utviklere hadde bare jobbet med utviklerverktøyene som var modifiserte gamecube kits med Wiimote tilkoblet. Tror de har fått den ferdige utgaven nå, Nintendo skulle være ferdig med den i juni. Har ikke hørt noe ennå.

6456444[/snapback]

 

den dagen grafikken i et spill har noe å si for meg vet jeg at det er på tide å ende elendigheta med et lite hopp utfor nærmeste bru

det er FLOTT at nintendo satser på gameplay og ikke ender opp som den LATTERLIGE fadesen oblivion ble...

trøste og bære ;)

Lenke til kommentar

nei dette så ikke dårlig ut. Spillet ser bra ut og som folk sier, du ser at det er COD. Etter min mening er nok COD det/de beste WW2 spillene, kanskje BF1942 kan måle seg, men det kan jeg sikke si siden det er så lenge siden jeg har spilt det. Men uannsett, filmen ga meg et godt inntrykk av filmen og dette er noe jeg kommer til å skaffe meg, hvis jeg har god nok PC da :p

Lenke til kommentar
filmen ga meg et godt inntrykk av filmen og dette er noe jeg kommer til å skaffe meg

 

:thumbup:

 

On topic:

 

CoD er og blir CoD, ingen tvil om det. Ikke det, dette ser meget fint ut og jeg gleder meg til det kommer, men jeg hadde sett frem til et FPS spill som ikke bruker et tema som er brukt X ant ganger før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Jeg syntes fortsatt at Cod er for "innelåst"

uansett hvor man skal er det kun en vei man kan gå. man blir uansett tvunget til å gå i en eller annen grop, gjennom 2 hus eller noe, istedet for å kunne lage sin egen vei.

hva mo jeg vil gå denne veien? dei der er det en liten kant med sandsekker. da får vi vell følge den samme veien da. liker det ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...