Gå til innhold

jeg trodde man ikke kunne bunnyhoppe lengere

Anbefalte innlegg

aperently not :cool:

punkbuster3qy.jpg

poenget mitt er at jnår DICE nerfer noe så hardt som de gjorde med bunny hoppingen så burde ivertfall folk slutte å klage. når DICE nerfer noe sender de jo signal om at slik spillet er etter nerfen er slik de vil att spillet skal være. personlig synes jeg DICE kanskje gikk litt langt i Bunny-nerfe-patchen, men jeg tok det i hvert fall som en mann og tilpasset meg de nye reglene i spillet. På den posetive siden så gikk jeg ut i fra at whinerene skulle slutte å whine nå som de fikk det som de ville. men det er tydeligvis ikke slik

en gang en whiner altid en whiner.

Endret av cyberPanda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å det er så SINNSYKT irriterende med admins som kicker med slike grunner.

6447589[/snapback]

Det, og så for å skyte ned fly som refueler.

6452193[/snapback]

Hehe.... Skjøt du ned en admin eller noe sånt? :!:

6452590[/snapback]

Ja, 2 ganger. Første gangen var det et uhell faktisk (Reaim ftw!), fikk advarsel og gunna han ned med mg for lols skyld. Måtte bare.

Lenke til kommentar
Eg spelte inne på ein tysk server her om dagen, og då var det (det virka vertfall VELDIG sann) ein som bunnyhoppa, uansett det var nyaste patch...rart.

6460574[/snapback]

Det er ikke noe problem å bunnyhoppe i nyeste patch.

Er bare å trykke 'Space' mange ganger ;)

Men man kan ikke skyte samtidig.

Lenke til kommentar

Bunnyhopping er ikke bare å hoppe rundt. Poenget er at det er en bug i engine som gjør at hvis du timer det svært godt, aksellererer du for hvert hopp, og til slutt flyr du rundt som en fartskåt same på scooter (hvis du ikke kræsjer i en vegg da). Evt bruker bunnyhopp-script som timer hoppene automatisk.

Lenke til kommentar
Bunnyhopping er ikke bare å hoppe rundt. Poenget er at det er en bug i engine som gjør at hvis du timer det svært godt, aksellererer du for hvert hopp, og til slutt flyr du rundt som en fartskåt same på scooter (hvis du ikke kræsjer i en vegg da). Evt bruker bunnyhopp-script som timer hoppene automatisk.

6460749[/snapback]

har jeg alderig vert borti, har du noe video av det?

Lenke til kommentar

6460749[/snapback]

Trengs ikke scripts for å få til det. Enkel manøvrering for de som har spilt spillet mer enn fem timer. I de tidligste patchene kunne man faktisk "sprint exploite" (som det heter på fagspråket) over hele mappet. Det var tider, det.

@Cyber: Du kødder nå?

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...