tjuetre Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har funnet meg noe GENIALT, for meg som er glad i Jägermeister.. men har et problem.. ser ikke ut til at det er mulig for meg å kjøpe det da dem ikke sender internasjonalt. Noen som har peiling på hva eg kan gjøre? Kanskje det er muligheter for det om, kanskje man kan spørre firmaet om det er mulig for dem å sende til norge eller kanskje det finnes import firma her som har slike? Link til siden hvor de selger denne Jägermeister tappe maskinen : http://www.tapmachine.com/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 er jo firma i usa som vidresender for deg , men kommer ikke på noen akkurat nå maskinene var stilige , men treger man virklig noe som er så stort for og kunne tappe enkelt fra flaske , altså syntes den så unødvendig stor ut Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 www.magnum.no kan sikkert fikse det for deg Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis de sender innenfor USA kan jeg videresende til deg hvis du dekker porto osv. Bor i USA Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 er jo firma i usa som vidresender for deg , men kommer ikke på noen akkurat nå maskinene var stilige , men treger man virklig noe som er så stort for og kunne tappe enkelt fra flaske , altså syntes den så unødvendig stor ut 6446559[/snapback] Nå vet eg ikke om du fikk med deg at denne maskinen holder/gjør Jägermeisteren til -15C (står 5F på hjemmesiden) og det er jo helt rått... www.magnum.no kan sikkert fikse det for deg 6446715[/snapback] Har send mail til de, venter spent på svar... Hvis de sender innenfor USA kan jeg videresende til deg hvis du dekker porto osv. Bor i USA 6446792[/snapback] Er så utrolig skeptisk til slike ting.. man hører jo stadig om lurerier... SKAL få meg denne, bare venter litt på svar fra Magnum.no Fikk forresten svar fra Tap Machine Inc. "Sorry, we only ship machines within the US. I have, however, forwarded your email to our European Tap Machine Partner in Germany." Michael Chapin Manager, Tap Machine Inc. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 OK. I don't mind. Har andre ting å gjøre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 bfisk er jo en bruker til og stole på da , di fleste som har vært her på forumet over lengre perioder er ordentlige folk . Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Jo men om man kan få gjennom de Tyske folkene er det vel like greit... tenker på om det skulle skje noe er det bedre å forholde seg til Tyskland.. Og beklager at eg ikke stolte på bfisk... tenkte meg nok ikke om.. han har jo vert på hw.no siden 2001.. :-) god mann. Men eg oppdaterer her når eg får noe svar.. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Når du finner ut mer, må du poste hvordan man får tak i den... Jeg vil også ha! Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Når du finner ut mer, må du poste hvordan man får tak i den... Jeg vil også ha! 6452767[/snapback] Det skal eg mer enn gjerne gjøre.. FINT å treffe sine likemenn.. hehe.. :-) Fått svar fra Magnum.no / Jet Harrier: Hei, vi skaffer i grunn ikke varer, vi transporterer. Vi har vurdert denne tjenesten i fremtide, (dvs som ren vareagent) Rent grovt regnet vil jeg anta dette koster maskin + mva .. ca 2700 kr. Frakt tror jeg havner på rundt 8-900 kroner, ergo burde 3500-3600 kr holde. Dette kommer helt an på str, men basert på de oppgitte målene tror jeg det er mulig. Skal vi stå for bestilling og gi deg fast pris, kan du regne med 15% mer, og et depositum på 50% av verdien. Rest betales ved uthenitng. mvh JetCarrier Hele mailen : http://www.jetcarrier.com/helpdesk/showreq...1772671-07JUL06 Endret 8. juli 2006 av tjuetre Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Fant ut at denne enheten krever 110V som kan bli et lite problem? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Det er jo bare og kjøpe en sånn fin liten dings som fikser 230-110 volt da. Denne burde vel gjøre susen. Endret 8. juli 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Det er jo bare og kjøpe en sånn fin liten dings som fikser 230-110 volt da. Denne burde vel gjøre susen. 6455037[/snapback] Tror ikke den der hjelper så mye når denne maskinen trekke 300W ? Fårstod det slik at den trekker det, da eg leste dette på FAQ: The machine uses about as much energy as three standard 100 Watt light bulbs. (But we do not recommend attempting to cool Jager with light bulbs.) Så for meg kan det se ut som den bruker 3 x 100W..? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 ta en tur på scotsman på Karl Johan! de har akkurat denne maskinen! Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Hei. Jeg fikk videresendt din henvendelse fra Jägermeister sine hjemmesider med spørsmål om Tap machine. Det er vi som representerer Jägermeister i Norge. Vi har tap machiner tilgjengelig i Norge, disse har vi lov til å selge til utesteder. Det er ferietid på kontoret om dagen. Håper det går greit at vi kontakter deg når vi er tilbake på kontoret i august. Har du et telefonnummer vi kan nå deg på? Best regards / Med vennlig hilsen Andreas Haukom Produktsjef / KAM Robert Prizelius AS Address: Sørkedalsveien 10 C - 3.Etg., OSLO Postal address: Postboks 5051 Majorstuen, OSLO, 0301 OSLO Phone: 23 19 86 70 Fax: 23 19 86 75 [email protected] Lenke til kommentar
SHU Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Redigert Endret 19. januar 2010 av SHU Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Ved bestilling av varer fra USA så prøv USA-Scandinavia. De bestiller for deg og videresender til Norge. Raskt og Rimelig. http://usa-scandinavia.com/ Hva er det vi kaller dette igjen??? Jo, MEGABUMP var det. Sist gang tråden var aktiv var 11/07-2006 : 11:54, dvs. gode 3,5 år siden. Har blitt mange skjær i sjøen siden den gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå