Hyu Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 JEg har en router og nettet blir delt for 2 pc'er. Når jeg tar speedometer testen blir nettet havlert. har 1,5 Mb linje. Kos får jeg at begge kan få 1.5 Mb, da mener jeg på speedometeret. før hadde jeg rask nett. da hadde jeg trådløs, men jeg ble irretert at jeg mistet nettet heiletiden. så jeg la opp kabel. Har dere noe ide kos jeg får heilt ytelse på nettet.. KLare ikke å spille cs heller eller noe spill. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 JEg har en router og nettet blir delt for 2 pc'er. Når jeg tar speedometer testen blir nettet havlert. har 1,5 Mb linje. Kos får jeg at begge kan få 1.5 Mb, da mener jeg på speedometeret. før hadde jeg rask nett. da hadde jeg trådløs, men jeg ble irretert at jeg mistet nettet heiletiden. så jeg la opp kabel. Har dere noe ide kos jeg får heilt ytelse på nettet.. KLare ikke å spille cs heller eller noe spill. 6446350[/snapback] Prøv gjenre å forklare litt nærmere hva som er problemet. Men det kan jo være at du har for svakt bredbånd. Jeg vil isåfall anbelfale deg å oppgradere til 5-20 mbit, da du skal bruke linjen fordelt på to maskiner. Lenke til kommentar
Hyu Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Hmm. Det jeg mener at netter blir halvert når jeg bruker kabel. eks. 1,5 Mb linje til 750 kb/s linje, når jeg tar speedometeret.. Men fant ut at jeg får 1,5 Mb når jeg bruker trådløs, men eneste drit med trådløsen at jeg mister forbindelsen.. nedlasting av bildene på nettet og nedlastningen med utorrent går treigere også. det jeg vil ha er kabel til pc'en min og uten jeg mister nettet. ( halvere linjen) vil beholde samme hastighet som trådløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå