NooN Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvor ble det av Litago smakssatt melk med banansmak? slike 0.5 liter pakker... de har bare med Sjokolade og Jordbærsmak her jeg bor.. finnes den fortsatt? Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 det må jeg smake er hekta på sjokolade melk atm drikker 1-2 liter hver dag Lenke til kommentar
NooN Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 ja, men jeg finner den ikke i noen av butikkene her lenger.. var for en 2-3-4-5 år siden elns jeg ble hekta på det Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Mobilfreek: Jeg drakk masse sjokolade-melk før, så tok jeg blodprøve hos legen og han sa at melk hindrer kroppen i å ta opp jern (jern hjelper å kjøre oksygen rundt i kroppen), og at jeg hadde høyt (men ikke for høyt) blodsukker... drakk en del brus i tillegg... Å gud så slitsomme dagene blir når man har lite jern... Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 faen jeg må slutte med sjokolade melk bra at du sa det Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Bare hyggelig EDIT: Jeg drakk 0,5-4 liter om dagen... Var alltid tomt for melk Endret 6. juli 2006 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 drikker vell sjokolade melk ver 2. dag ca.. når det er skole.. Nå går det mest i brus Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvor ble det av Litago smakssatt melk med banansmak? slike 0.5 liter pakker... de har bare med Sjokolade og Jordbærsmak her jeg bor.. finnes den fortsatt? 6446290[/snapback] ja fyfaen, det er godt! Kunna ha slikka pikk for en kasse med det ass, tror jeg skal bestille meg proteinpulver i banansmak. Håper det smaker likt:) Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg drikker ca. 0.5 liter melk daglig og en del vann. Drikker brus i helgene. Bananmelken vet jeg ikke, men det finnes nå banan oboy da, så test det Lenke til kommentar
lodott Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Litago med banansmak gikk ut av produksjon for ca. et år siden. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mobilfreek: Jeg drakk masse sjokolade-melk før, så tok jeg blodprøve hos legen og han sa at melk hindrer kroppen i å ta opp jern (jern hjelper å kjøre oksygen rundt i kroppen), og at jeg hadde høyt (men ikke for høyt) blodsukker..Å gud så slitsomme dagene blir når man har lite jern... 6446481[/snapback] Hva? Å, faen, jeg drikker halvannen liter melk om dagen og sliter med jernopptaket. Har alltid trodd at det var fordi jeg spiste så få appelsiner... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg drakk Litago med banansmak hver gang jeg hadde tentamen/eksamen på vgs. Har ikke drukket det siden kjemieksamen i 2004. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Sendte mail til Tine jeg, vil ha den tilbake i produksjon Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hvor ble det av Litago smakssatt melk med banansmak? slike 0.5 liter pakker... de har bare med Sjokolade og Jordbærsmak her jeg bor.. finnes den fortsatt? 6446290[/snapback] ja fyfaen, det er godt! Kunna ha slikka pikk for en kasse med det ass Det er godt ja, menneh.. Ville ikke gått SÅ langt! =D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Litago med banansmak gikk ut av produksjon for ca. et år siden. 6447538[/snapback] Bananmelk suger. edit: men mange drinker er lagd med bananjuice om jeg ikke husker feil. Endret 7. juli 2006 av Bundy Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Mail fra TINE: Hei Carl Christian. Vi takker for din henvendelse på internett. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra engasjerte forbrukere. Vi beklager å måtte skuffe deg, men Litago Melk med Banansmak er tatt ut av produksjon grunnet sviktende salg. Vi videresender ditt ønske om å få den tilbake til produktansvarlig i TINE Markedssenter, samt vår avdeling for Forskning og Utvikling. Takk for at du kontaktet oss med ditt synspunkt. Send e-post til dem dere og så kanskje den kommer tilbake i produksjon Kan lage sånn liste hvor dere skriver dere på så kan vi sende inn og da er det mulig at de starter å produsere det igjen. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Da starter jeg en liste imot banansmaken, hoho. Jorbær er jo mye bedre. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Da starter jeg en liste imot banansmaken, hoho. Jorbær er jo mye bedre. 6450455[/snapback] De fjerner jo ikke jordbærsmak bare fordi banansmaken kommer tilbake, er vel ingen vits i å ødelegge for andre, selv om de har en annen smak en deg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Samme sier jeg.. Ødelegge for andre bare fordi du selv ikke liker det.. Flott.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Hvor ble det av Litago smakssatt melk med banansmak? slike 0.5 liter pakker... de har bare med Sjokolade og Jordbærsmak her jeg bor.. finnes den fortsatt? 6446290[/snapback] ja fyfaen, det er godt! Kunna ha slikka pikk for en kasse med det ass, tror jeg skal bestille meg proteinpulver i banansmak. Håper det smaker likt:) 6447134[/snapback] Du kommer til å bli skuffet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå