Gå til innhold

Hvor ofte har du handlet på "ukens tilbud" ?

Hvor mange ganger har du benyttet deg av slike tilbud de 2 siste årene?  

110 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har du benyttet deg av slike tilbud de 2 siste årene?

• - Aldri
      31
    • - En gang
      24
    • - To ganger
      18
    • - Tre ganger
      11
    • - Fire ganger
      9
    • - Fem ganger
      2
    • - Seks eller flere gange
      15

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter å lurer på om "ukens tilbud" har noe for seg hos de ulike webshoppene .)

Selv følger jeg med på Orjanp sin tråd om de ulike tilbudene og jeg blir alltid ivrig når det er "lille lørdag" hos netshop eller "weekend party" hos komplett.

Dog lurer jeg på om vi her inne biter på slike tilbud?

Skal be moderator lage en poll.

Spørsmålet:

Hvor mange ganger har du benyttet deg av slike tilbud de 2 siste årene.

- Aldri

- En gang

- To ganger

- Tre ganger

- Fire ganger

- Fem ganger

- Seks eller flere ganger.

Selv har jeg klin til to ganger de siste 2 årene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet på ukens tilbud kun en gang. Det var en Hyundai LCD-TV fra pcutstyr.no. Tilbudet fant jeg dog ikke i OrjanP sin liste, men via prisguiden her på hardware.no.

nAz-guL :green:

Edit: en liten leif.

Endret av nAz-guL
Lenke til kommentar

Har handlet 3-4 ganger på "ukens tilbud".

Ikke fordi tilbudene har vært så gode, men fordi jeg har oppdaget ting som kunne vært kjekt å hatt. Med andre ord litt impulskjøp :D

Har et par ganger opplevd at ting jeg har kjøpt, har kommet på tilbud uka etter, en fordel at tilbudet ikke er så kjempebra da :!:

Endret av Sigurd2
Lenke til kommentar
Ikke fordi tilbudene har vært så gode, men fordi jeg har oppdaget ting som kunne vært kjekt å hatt. Med andre ord litt impulskjøp  :D

6447133[/snapback]

Dumt at så mange nettbutikker pumper ut ukens tilbud på store og dyre ting som plasma-TVer og surroundpakker. Dette er jo ting som man sjeldent kjøper på impuls.

Det jeg ser etter er hardware. Ting til under 1500 spenn, som man kan hoppe på uten å få dårlig samvittighet etterpå.

På komplett kjøpte jeg en gang en MP3-spiller til 99 spenn. Da fikk du faktisk *mye* for pengene. Grei kvalitet, SD-kort leser, 256 MB minne, radio, OLED og MP3-encoding. Skikkelig forsterker hadde den også.

Ellers kjøpte jeg en billig harddisk på Netshop for ca. 1 måned siden..

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar

:hmm: tja..... har jeg handlet så mye som 1 gang da tro :hmm:

Nei jeg har visst handlet 1 gang kom jeg på nå, men det var på julekalenderen.

Hadde jeg ikke vært så ufattelig senil, kanskje jeg har handlet 1 gang på ukens tilbud :hmm:

Jaja jeg satt 0 jeg.

Men jeg er innom omtrent vær dag, og siden økonomien ikke er helt spuer duper så blir det bare med fristelsen til å kjøpe, men ikke mer enn det :cry:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

Tror nok jeg har handlet på "ukens tilbud" 6 eller flere ganger i løpet av de siste to årene. Kan ta sist gang som eksempel: Kjøpte en 3700+ CPU på Netshop. Ikke fordi den var så fantastisk mye billigere enn alle andre steder, men fordi jeg ikke handler hvor som helst. Og fordi jeg trengte ny CPU... litt...

*handle-mani*

Lenke til kommentar

Bare én gang (tror jeg). Trengte mer minne og kjøpte noen fra Netshop på ukens tilbud. Flaks egentlig, for de brikkene hadde også vært på ukens tilbud noen uker tidligere, men da kjøpte jeg ikke og angret når det var for sent.

Generelt handler jeg lite på tilbud. Det skal være type for billig til å la vær om jeg går på et tilbud. Vanligvis kjøper jeg heller ting når jeg trenger det...

Lenke til kommentar

Jeg føler at tilbudene svært sjeldent er gode nok til å kvalifisere til "spontankjøp" og da blir det vel mer tilfeldig om man faktisk trenger produktet som er på "ukens tilbud" akkurat da eller ikke. Jeg tror jeg har handlet én gang på et slikt tilbud, men jeg sparte ikke så mye på det og det var bare fordi jeg var på utkikk etter et slikt produkt der og da. Har også inntrykk av at ofte kan man få varen til samme pris et annet sted som selger den til sin fullpris..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...