Gå til innhold

Sony Ericsson Update Service hjelp!

Anbefalte innlegg

Kan man bare oppdatere dersom det er kommet noen ny versjon av Firmwaren? Eller kan man også legge gjeldene versjon inn på nytt? Har nemlig en K800i som er helt merkelig....kameraet er helt på trynet! Bildene kan ikke leses....hverken på mobilen eller på pc'en...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan man bare oppdatere dersom det er kommet noen ny versjon av Firmwaren? Eller kan man også legge gjeldene versjon inn på nytt? Har nemlig en K800i som er helt merkelig....kameraet er helt på trynet! Bildene kan ikke leses....hverken på mobilen eller på pc'en...

6446152[/snapback]

Du er visst ikke alene om dette.. Det står noe skrevet om dette et annnet sted her på forumet. Regner med at dette vil bli fikset i en nyere fw utgave..

Lenke til kommentar
Føler meg selv ganske alene om dette problemet da...hehe...sikker på at ikke det er mitt innlegg på forumet du har sett da?  :D uansett, det er skikkelig irriterende når man kjøper en telefon til 3800kr!!

6452222[/snapback]

Det er jo det.. Derfor burde kanskje prisen stige etterhvert som tiden går og man slipper alle barnesykdommene.. :p Neida..

Ta kontakt med SE og hør med de om du kan få oppdatert software på noen måte, eller stedet hvor du kjøpte telefonen (Kanskje litt tungvint hvis du kjøpte den i en nettbutikk...).

Men for meg høres det ut som om problemet ligger i softwaren og ikke i selve telefonen. De fleste, ihvertfall mange av telefonene til SE har diverse barnesykdommer.. Dermed så får du en mer feilfri telefon til en billigere penge om du venter til den har vært på markedet en liten stund..

Lenke til kommentar

Har faktisk vært i kontakt med SE, og de hadde ikke noe annet råd enn å vente til neste SW oppdatering kommer eller å levere den inn på service. Kjøpte den på Siba.no da.....så får se hva jeg gjør.....har egentlig bare lyst å bestille en ny en i håp om at den ikke har samme problem, og så benytte angreretten på denne, har bare testet den litt.....det er vel den kjappeste måten å gjøre det på. Service tar vel fort 2 uker nå i sommer.

Endret av Bache83
Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med det så jeg veit ikke. Eneste jeg veit er at jeg hadde et problem med min Ericsson T65 for mange år siden, på sommeren. Den ble kjøpt på Elkjøp. Sendte inn på service, men etter halvannen uke og folka på Elkjøp ikke visste når de fikk den igjen, brukte jeg angreretten og fikk en ny en.

Er vel kanskje litt mer tungvint når du har kjøpt på nett? Eller kanskje du kan stikke innom en Siba butikk å høre der?

Men hvordan er telefonen ellers da? Fornøyd? Er en her som vurderer å kjøpe den som kanskje trenger litt brukererfaringer.. :yes:

Lenke til kommentar

6446152[/snapback]

Husk du har noe som heter DOA.

Lenge siden du kjøpte den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...