Zalofigth Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja. har hatt problemer med dette tidligere, men husker ikke hvordan jeg fiksa det, tror jeg formaterte. Men det er siste utvei! Har to partisjoner, C: har jeg formatert og installert XP på. Gikk delvis bra (utrolig tregt). Sjekket D: med chkdsk og han fant ut at det var FAT32, men sa at ett eller annet var ødelagt(tror det var fildelingsenheten?) så det gikk ikke ann å sjekke den. Vil ikke formatere da jeg har lagret alle mine dokument(ganske surt!) der + progs + masse iso's *kremt* osv... Prøvde med Norton Disk doctor (bootet fra cd) men den fant ikke D. merklig nok.... Alt skjedde da jeg byttet om IDE-kabler (skulle sette inn en DVD-spiller) Håper noen vet! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg hadde samme problemet før, og det viste seg at det bare oppstod når jeg hadde HD'en på samme IDE-kabel som DVD spilleren... Alt fungerte strålende da jeg bytta til separerte kabler. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 hvis du hører rare lyder når den jobber ja da er det ikke lenge til før den dauer noe de fleste ibm hardisker gjør,et tips ligg unna ibm Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 NEIIIIII ! IKKE ENDA EN ØDELAGT-IBM HARDDISK POST !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hva slags disk er det? Hvis det er en i 60GXP eller 75GXP-serien, må jeg si meg enig i at den kan være på vei mot døden.. bare søk på forumet, så finner du rimelig fort ut at IBM-disker har et noe snuskete rykte :razz: (Og dette sier jeg, som har en IBM-disk selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå