Jorek Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Ja, er det noen fra denne delen av forumet som tenker seg på HW-LAN? Tenker jeg prøver å ta meg en tur... Artig med et sånt treff. Hadde vært litt fett med en egen Linux-rekke når jeg tenker meg om, noen flere som er keene på noe sånt? Fred og ut! Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) skulle gjerne, men har nok ikke anledning til å gå Endret 6. juli 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 *Bump* Må da være noen linux-folk som skal dit?! Lenke til kommentar
vega77 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 *Bump* Må da være noen linux-folk som skal dit?! 6648374[/snapback] Vurderer å ta en tur ja. Men må se om det passer med jobb først. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg vet ikke helt. Det virker som det er gaming for alle pengene der. De sier at det kommer masse annet for oss som ikke spiller, men har fremdeles til gode å se alle disse. De er forsiktig med å love noe, da de ikke er sikre på om de kan holde løftene. Store pengesummer i spillkonkuransene la jeg merke til. Så, vil nok vente til de kommer med noe de kan garantere vil være der. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 muligens jeg tar meg en tur får se an litt Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg tenkte å komme, men så ombestemte jeg meg, og nå er jeg litt usikker igjen Lenke til kommentar
Jorek Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 Nå er seatinga oppe... Blir det noe GNU/Linux rekke eller? Lenke til kommentar
Jorsalfar Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Da nærmer det seg LAN Er det noen andre en meg og Jorek fra GNU/Linux forumet som skal på LANet eller? Vi sitter hvertfall på rad 18 Lenke til kommentar
ways Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 en link til hwlan hadde vært fint men det er litt sent nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå